ام بی ای نیوز: بسیاری از آگهی های تبلیغاتی مرتبط با ویروس کرونا بر روی مشکلات جهانی تاکید می کنند، اما خواسته حقیقی مردم امکان رویاپردازی درباره آینده بدون محدودیت است.این کمپین به عاشقان سفر انگیزه فکر کردن درباره مقصد گردشگری بعدی آن ها را می دهد، حتی اگر در حال حاضر امکان رفتن به آن مکان های جذاب و خواستنی وجود نداشته باشد.در قالب این کمپین تبلیغاتی زیبا و دل انگیز، یک سری مقاصد گردشگری از خانه اپرای سیدنی گرفته تا اهرام مصر با استفاده از وسایل خانه به شکلی بازآفرینی می شوند که با ترفندی بصری چشم ها را می نوازند و در نگاه اول شاید مخاطب را به اشتباه بیندازند. این تصاویر به ما یادآوری می کنند که محدودیت های فیزیکی نمی توانند جلوی رویاپردازی و شکوفایی قوه تخیل انسان ها را بگیرند.کمپین فوق به مردم دلگرمی می دهد تا با مراجعه به وبسایت سفر و گردشگری Pluto، از طیف متنوعی از ابزار های مختلف جهت برنامه ریزی برای ماجراجویی های آتی کمک بگیرند. همچنین در قالب یک طرح تشویقی از مردم درخواست می شود تا با ورود به کانال های خاص Pluto با استفاده از وسایل خانه به سلیقه خود دست به بازسازی خلاقانه مقاصد گردشگری در دنیا بزنند. برگزیدگان مسابقه برنده یک سری ووچر سفر رایگان می شوند.به دنبال راه اندازی یک صندوق مالی SME (شرکت های کوچک تا متوسط) ۱۷ میلیون دلاری توسط یک صاحب رسانه به نام «Ocean Outdoor»، کمپین «آیا آرزو و دغدغه سفر را دارید؟» در همه رسانه های متعلق به این آژانس رسانه ای راه اندازی خواهد شد. هدف از تاسیس این صندوق کمک به کسب و کار های کوچکی است که تحت تاثیر کرونا قرار گرفته اند. این کمپین در رسانه های پولی اجتماعی و دیجیتال نیز برگزار می شود.مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد