نخستین اپلیکیشن امداد و تعمیرات خودرو برای ارائه خدمات به شهروندان تهرانی آغاز به کارکرد.
این اپلیکیشن که قابلیت نصب روی گوشی های اندروید را دارد امکان برقراری تماس از طریق سامانه ی پیامکی پیت استاپ را برای کاربران فراهم می کند. کشاورز مسئول فروش این سامانه با اعلام مطلب فوق گقت: این اپلیکیشن، تعمییرگاه مجازی ست که کاربران به محض ارسال پیامک عدد ۵ به سامانه ۱۰۰۰۳۰۳۰ و درج و ثبت اشکال پیش آمده در خودروشان در لیست نزدیکترین تعمیرگاه قرار گرفته و با ثبت ادرس و محل خود امکان دریافت خدمات در محل برایشان فراهم می شود.
به این صورت که این مرکز با تعمیرگاه های مجاز سطح شهروارد قرارداد شده و به محض دریافت آدرس و اطلاعات خودرویی که مشکل پیدا کرده باشد به نزدیکترین تعمیرگاه اطلاع رسانی شده و واحد سیار با مراجعه به محل نسبت به رفع مشکل و تعمیر خودرو اقدام کرده و یا اگر نیازبه حمل با چرثقیل داشته باشد هماهنگی توسط مرکز انجام شده و خودور به تعمیرگاه مورد نظر منتقل می شود.
او در مورد قطعات مورد نیازکه احتمالاَ در پروسه ی تعمیر مورد نیاز هستند گفت: کاربران در هنگام ثبت اطلاعات نظیر مکان و مشکل پیش آمده برای خودرویشان می توانند اگر قطعه ای مور نیاز باشد نیز اعلام کنند یا اینکه تکنسین های مجموعه با تشخیص اینکه خودرو احتمالاً به تعویض قطعه نیاز داشته باشد نسبت به این موضوع اقدام می کنند.
وی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ خودرو در سطح تهران به کار گشت زنی و ارائه خدمات امدادی تعمیراتی خودروهای در راه مانده می پردازند که با توجه به استقبال زیادی که از این طرح شده پوشش دهی جاده ها و سایر شهرهای بزرگ نیز در دست اقدام و طرح های بعدی قرار دارد.
لازم به ذکر است که حضور در نمایشگاه الکامپ و اطلاع رسانی به مخاطبان و نصب این نرم افزار روی دستگاه های گوشی تلفن همراهشان تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان بیشتر و معرفی این خدمت داشته و همچنین بیلبوردهایی که طی هفته نخست اکران تبلیغات محیطی به ارائه ی پیام هایی دراین حوزه پرداختند نیز در این مسیر قدرتمند عمل کرده است.
او در ادامه در خصوص موضوع نظارت بر عملکرد تعمیرگاه های زیر مجموعه پیت استاپ گفت: پس از ارائه ی خدمات به مشتریان و کاربران از آنها در مورد کیفیت کار ارائه شده نظرسنجی و کسب امتیاز می شود و اگر تعمیرگاهی سه بار امتیاز منفی داشته باشد از لیست حذف خواهد شد و قیمت ها نیز بر اساس مصوبات اتحادیه و گاهی کمتر از آن در نظر گرفته شده که قبل از حضور در محل به کاربران اعلام می شود.