خبر

با گوگل جوینده یابنده است

دومین آگهی تبلیغاتی Super Bowl گوگل روی ارتش آمریکا و نحوه کمک این شرکت فعال در عرصه فناوری در رابطه با بازگشت آن ها به زندگی غیر نظامی تمرکز می کند.
در قالب یک آگهی تبلیغاتی شصت ثانیه ای، محصول آزمایشگاه خلاقیت داخلی گوگل با رویکردی مینیمالیستی، مجموعه ای از کدهای مختلف در قالب های گوناگون به روی مخاطب گشوده شد. در یک سخنرانی، جان کراسینسکی، توضیح می دهد که این کدها هیچ معنایی برای اکثر بینندگان ندارد. ۷ درصد از آن ها با این کدها به شدت آشنا هستند و امنیت آن ها را حفظ می کنند.

رویکرد احساسی مطابق با دیگر آگهی تبلیغاتی Super Bowl است که روی قابلیت ترجمه گوگل برای دور هم جمع کردن افراد تمرکز می کند.

www.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا