فرهنگ شرکت
فرهنگ شرکت، روح اهداف و الهامهای جمعیای است که برندتان را به جلو میراند؛ چیزی بیش از سخنرانیهای مهیج و میزهای پینگپنگ در فضاهای عمومی. قویترین فرهنگها، براساس ارزشهای اصلی برند شکل گرفتهاند؛ اصولی که مشخص میکند شرکتتان چطور و چرا با دنیا وارد تعامل میشود. فرهنگ دقیق و مشخص شرکت، همآوایی و سازگاری داخلی برند را در پی دارد؛ وضعیتی ایدهآل که کارکنان برند در عمیقترین سطوح آن را درک میکنند و تمایل دارند به عنوان سفیران آن وارد عمل شوند.
شخصیت برند
شخصیت برند، طیفی منحصر به فرد از اندیشهها، احساسات و الگوهای رفتاری است که برای هر برند ذاتی و معرف ویژگیهای فردگرایانهی برند است. این ویژگی همان چیزی است که Apple را برندی شیک و نویسندهای مینیمالیست معرفی میکند. شخصیت یک برند، دلیلی است که برند را برای مشتریانش قابل تشخیص میسازد و اساس شکلگیری رابطهی شخصیای است که بین آنها به وجود میآید.
معماری برند
معماری برند سیستم هماهنگی از اسمها، رنگها، نمادها و زبان بصری است که برند یا برندها را تعریف میکند. معماری برندهای برتر، کاملا عمدی و قابل لمس است و براساس تحقیقات در مورد تجربهی مشتری انجام میشود. سیستمهای معماری برند، عموما یکپارچه، تاییدشده یا چندکاربردیاند. معماری یکپارچه از یک برند اصلی واحد و چند زیربرند تشکیل شده است. برندهای تاییدشده و چندکاربردی از برندهای مادر با ارتباطهای متنوع تشکیل شده است که بر آن ریاست میکنند.
نام و تگلاین (شعار)
نام و تگلاین اولین وجهی از برند است که دنیا با آن روبهرو میشود و هر دو باید با معنی باشند؛ معنایی که یا به طور ذاتی وجود دارد یا به عنوان نتیجهی روایت روشمند برند حاصل شده است. فرایند رسیدن به نام و تگلاین بسیار طولانی است. تحقیقات بازار عمیق، توفان فکری، اصلاحات و در نهایت آزمایش نشان میدهد که نام و تگلاین نه تنها بامعنی هستند بلکه قابل مالکیت هم هستند. اسم توانمند، ارزش منحصربه فرد برند را منتقل و آن را از رقبایش متمایز میکند و تاثیر زیادی روی کسانی که آن را تجربه میکنند، میگذارد.
www.ignytebrands.com