خبر

برندینگ مجدد ‘Dunkin، بدون دونات

پس از ۶۸ سال با هم بودن، “Dunkin Donuts” رسما طی فرایند برندینگ مجدد به “Dunkin” تغییر نام داد.
هویت جدید آن، محصول همکاری آژانس های خلاقیت “Jones Knowles Ritchie” (JKR) با BBDO نیویورک و “Arc Worldwide”، برند را تحت نام جدید آن مجددا راه اندازی کرد. این کار با هدف تاکید بر روی تلاش های شرکت جهت عرضه “سریع قهوه عالی و تمام عیار” بدون از بین بردن میراث و ارتباط منحصر به فرد خود با مشتریان صورت می گیرد.

اصلاحات اساسی در حالی احیا و تقویت صدای برند و تجربه فروشگاهی را در بر می گیرد که فونت آشنا با رنگ های صورتی و نارنجی حفظ خواهد شد. معرفی این رنگ ها در سال ۱۹۷۳ میلادی رخ داد.
بسته بندی، وبسایت، آگهی های تبلیغاتی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و موقعیت های مکانی بازسازی شده در سرتاسر ایالات متحده آمریکا این ظاهر تازه را پیدا خواهند کرد.
به گفته دیوید هافمن، مدیر عامل “Dunkin’ Brands”، برندینگ جدید، تلاش شرکت برای مدرنیزه کردن تجربه استفاده از محصولات Dunkin’ برای مشتریان به حساب می آید.

او در نهایت افزود که از نسل بعدی رستوران های ما گرفته تا نوآوری در منو، سفارش در مسیر و پیشنهادات ارزشمند، همگی با سرعت بالای تلفظ نام “Dunkin’” مطابقت دارند. تلاش مدیران و کارمندان به منظور عرضه نوشیدنی های عالی، غذای خوشمزه و راحتی بی نظیر صورت می گیرد. آن ها معتقدند که کوشش هایشان تغییر Dunkin’ را در پی دارد. در ادامه ضمن پذیرش میراث باورنکردنی شرکت، برند برای نسل های آینده نیز تناسب و راحتی خود را حفظ خواهد کرد.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا