
برند پریل در راستای معرفی ویژگیهای محصول جدید خود، «پریل اولترا»، یک برند اکتیویشن تعاملی و نوآورانه را اجرا کرد. این کمپین با هدف ایجاد تجربهای منحصربهفرد برای مصرفکنندگان و افزایش ارزش افزوده برای مشتریان وفادار این برند برگزار شد.
در جریان این برند اکتیویشن، تمامی المانهای طراحی و اجرای برنامه مطابق با هویت برند پریل انتخاب شده بود. شرکتکنندگان با چرخاندن دستهی ماهیتابه، شانس خود را برای برنده شدن مایع ظرفشویی یک یا چهار لیتری پریل امتحان کردند. این اقدام نهتنها امکان تجربهی استفاده از محصول جدید را برای مصرفکنندگان فراهم کرد، بلکه از طریق ارائهی بروشورهای حاوی کد تخفیف، فرصت خرید این محصول را نیز در اختیار آنها قرار داد.
محصول جدید «پریل اولترا» با قابلیت پاککنندگی قوی، حتی در برابر لکههای خشکشده پس از ۴۸ ساعت، به بازار عرضه شده است. مخاطبان هدف این کمپین، عموم مصرفکنندگان، بهویژه مشتریان وفادار به برند پریل بودند.