گزارش

برند ایلیا پارس کیان و محصول AVENTRA رونمایی شد

شرکت خودروسازی ایلیا در مراسمی از برند جدید خود، ایلیا پارس کیان، و محصول تازه‌اش Aventra رونمایی کرد. این خودرو که حاصل همکاری مشترک ایلیا پارس کیان با شرکت چینی سینوتراک است، با پیشرانه ۲ لیتری، توان ۲۲۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر به بازار ایران عرضه خواهد شد.

دکتر فرد حسینی، عضو هیأت‌مدیره شرکت ایلیا پارس کیان، در این مراسم با اشاره به نتایج مثبت این همکاری گفت: «در سال نخست این مشارکت، ۵ هزار دستگاه خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود و این تعداد در سال دوم به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.»

همچنین بروس، مدیر ارشد منطقه آسیا شرکت VGV، از برنامه‌های ویژه این شرکت برای مصرف‌کنندگان ایرانی خبر داد و افزود: «تسهیلات خاصی برای خریداران در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، شبکه خدمات فروش در ایران تقویت خواهد شد تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه شود.»

در بخش دیگری از مراسم، از هویت بصری برند ایلیا پارس کیان نیز رونمایی شد. عقیل مصطفایی، معاون بازاریابی و فروش شرکت، با تشریح فلسفه طراحی لوگو، اظهار داشت: «در طراحی لوگوی ایلیا پارس کیان از نماد کوه دماوند به‌عنوان نماد استحکام و اعتماد، جاده به‌عنوان نماد پویایی، و دست به‌عنوان مظهر همبستگی و مسئولیت‌پذیری بهره گرفته شده است. همچنین نظم و دقت در این طراحی به چشم می‌خورد. نام Aventra نیز از مفهوم ماجراجویی الهام گرفته شده است.»

مصطفایی با تأکید بر اهداف این همکاری مشترک گفت: «شرکت سینوتراک، که یکی از ده شرکت برتر تولیدکننده خودروهای تجاری در چین است، با همراهی زیرمجموعه خود VGV و صنایع خودروسازی ایلیا، شرکت مشترکی برای مونتاژ و عرضه محصول Aventra U75 Plus تأسیس کرده‌اند. از جمله اهداف اصلی این همکاری، تعمیق ساخت داخل است که با کار کارشناسی دقیق دنبال می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا