خبر

برگر رایگان پاداش عبور از رستوران متروکه

برگرکینگ در جدید ترین کمپین خود با موضوع هالووین راهی جسورانه برای آزار دادن و توهین کردن به رقبایش پیدا کرده است.

این رستوران فست فود زنجیره ای با همکاری آژانس تبلیغاتی «MullenLowe» یک سری آگهی تبلیغاتی با عنوان «مکان های ترسناک» حوالی پنج رستوران فست فود متروکه در تگزاس، دیتون، اوهایو، آلاباما، ایلینویز و جانستون، رود ایسلند و مک هری را ساخته و پخش کرده است.

در شرایطی که آشکارا به نام این شرکت ها اشاره ای نشده، بدیهی است که ساختمان های متروکه روزی متعلق به مک دونالد و وندی بوده اند. در یکی از آگهی های تبلیغاتی چنین آمده است: حواستان به جاهایی باشد که گوشت رو بر روی شعله آتش کباب نمی کنند. در آگهی تبلیغاتی دیگری چنین آمده است: «افسانه ها روایت می کنند که آن ها هرگز بر روی آتش کباب نمی شدند».

برگر کینگ طرفدارانش را به چالش می کشد تا در ازای دریافت یک برگر رایگان کنار این رستوران های فست فود متروکه توقف کنند. این شرکت مختصات رستوران های مختلف را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود و از طریق لینک bk.com/scaryplaces با دیگران به اشتراک می گذارد. افرادی که بتوانند با موفقیت از این مکان ها بگذرند می توانند کوپن دریافت یک برگر رایگان را از طریق نرم افزار برگر کینگ دانلود کنند.

کمپین تبلیغاتی فوق در هالووین اجرا خواهد شد. مدیر ارشد بازاریابی جهانی شرکت مادر برگرکینگ، فرناندو ماچادو، گفت: «ما همیشه تلاش می کنیم تا برای هالووین کاری جالب و سرگرم کننده انجام دهیم.»

او در ادامه توضیح داد: «برند ما یک برند شوخ و با مزه است که شوخی خوب را دوست دارد. بنابراین، به طور طبیعی، هالووین تناسب زیادی با ماهیت شوخ و با نمک برگر کینگ دارد. به علاوه، طرفدارانمان عاشق لحظاتی هستند که ما با رقبایمان بازی می کنیم. هدف از راه اندازی این کمپین، شوخی با رستوران های تعطیلی است که آن ها را به عنوان مکان های متروکه و خالی از سکنه به تصویر می کشیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا