ام بی ای نیوز: شرکت مانی مان پارس (صاحب برند دنکسیر) پس از رونمایی از سفیر برند خود پوریا پورسرخ، در اقدامی تازه سمینار آموزشی مارکتینگ را با حضور ٢٢٠ نفر از مدیران و فروشندگان شرکت توزیع و پخش کالای تند گردش به صورت آنلاین برگزار کرد. این وبینار به دلیل محدویتهای ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین و برای اولین بار در ایران برگزار شد.وبینار اختصاصی با موضوع آدامس دنکسیر، با سخنرانی پروفسور احمد روستا و با حضور پوریا پورسرخ (سفیر برند این محصول) برای پرسنل ١١ شعبه شرکت پخش تهران بوران اجرا شد که از ساعت ١۵ تا ١٩ به طول انجامید.در این مراسم پروفسور احمد روستا دو سخنرانی ١ ساعته در حوزه بازاریابی و فروش داشتند و پوریا پورسرخ در خصوص دلایل همکاری خود با برند دنکسیرو برنامه هایی که در پیش رو دارند، صحبت کردند.در پایان سخنرانی، پرسنل شعب سوالات خود را از پروفسور روستا در خصوص راهکارهای فروش و برخی دغدغههای خود پرسیده و نتایج رضایت بخشی کسب کردند.لازم به ذکر است: تعداد محدودی از مدیران هر دو شرکت مانی مان پارس و تهران بوران در مراسم وبینار حاضر و مابقی افراد در شعبات از طریق اسکایپ بیزینس در این وبینار بزرگ شرکت کردند.افراد عادی نیز در لایو اینستاگرام شرکت مانی مان پارس (صاحب برند دناکسیر) از جلسه بهره مند شدند.mbanews.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد