خبر

برگزاری وبینار در راستای مسئولیت‌اجتماعی

ام بی ای نیوز: آژانس فورمایند (Four Mind) در راستای مسئولیت اجتماعی خود وبینارهای تخصصی را با حضور فعالان و متخصصان اقتصادی داخلی و بین المللی برگزار می‌کند.فرید شکریه مدیرعامل فورمایند درباره علل برگزاری وبینارهای تخصصی گفت: فورمایند معتقد است، در این روزهای سخت و در راستای مسئولیت اجتماعی خود باید به عنوان مشاور در کنار کسب وکارهای کوچک و بزرگ حاضر شود. به همین منظور فورمایند، وبینارهای تخصصی را بصورت رایگان برگزار و به بررسی موضوعات تخصصی که این روزها کسب وکارهای با آنها دست به گریبان هستند، می‌پردازد. فورمایند با توجه به ارتباطات عمیقی با کسب وکارها ، از متخصصانی در این وبینارها دعوت می‌کند که سابقه درخشانی در حوزه فعالیت خود دارند. افراد متخصص با حضور در این وبینارها و طرح موضوعات مختلف به کسب وکارها در حل مشکلاتشان کمک خواهند کرد. کسب وکارها نیز هر کدام متناسب با چالش‌هایی که پیش رو دارند، از این وبینارها استفاده می‌کنند.شکریه افزود: ما معتقدیم، همگان باید دست در دست هم دهند تا کسب وکارها دوباره به بازار برگشته و روی پا خود بایستند. فورمایند تا به امروز چهار وبینار برگزار کرده است. در هر وبینار موضوعات تخصصی که بتواند به کسب وکارها برای حل مشکلات حال حاضر کمک کند، بررسی شده است. برای مثال: در اولین وبینار به بررسی فضای کاری در آینده و ابعاد دورکاری پرداخته شد. دومین وبینار به بررسی برنده‌ها و بازنده‌های بحران کرونا در بازار اروپا پرداخته شد، کسب وکارهای ایرانی می‌توانند با مشاهده این وبینار به مقایسه‌ای میان تغییرات بازار اروپا و ایران بپردازند. سومین وبینار به بررسی تاثیرات بحران اخیر در اقتصاد جهانی پرداخته است. در این وبینار تغییرات بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت. چهارمین وبینار به بررسی مشکلات حقوقی که کسب وکارها در زمان بحران با آن مواجه می‌شوند، پرداخته است.بنابراین وبینارهای مورد نظر با دو هدف. یک: چگونه کسب وکارها مشکلات ناشی از بحران اقتصادی کرونا را برطرف کنند؟ دو: چگونه از فرصت‌های پیش آمده از بحران استفاده کنند؟ برگزار می‌شوند.مدیرعامل فورمایند درباره بازخوردهای وبینارهای برگزار شده گفت: نحوه برگزاری وبینارها به گونه‌ای است که افراد امکان حضور مجازی و پرسش و پاسخ را دارند. طبق بررسی صورت گرفته؛ حاضران در وبینارها ۲۰ درصد مدیران ارشد کسب وکارهای بزرگ، ۲۰ درصد فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور، ۲۰ درصد مدیران میانی کسب وکارها و ۴۰ درصد جوانان علاقه مند به مثال حوزه کسب وکارها هستند.در پایان شایان ذکر است: تمامی وبینارها ضبط و تا آخر فروردین در آپارات و وبسایت آژانس فورمایند بارگذاری خواهند شد. همچنین متخصصانی که تمایل به حضور در وبینارها را دارند، می‌توانند با ارسال ایمیل ما را از ایده و موضوع مورد علاقه‌شان مطلع کنند. فورمایند پس از بررسی و انتخاب موضوعات جزییات وبینارهای بعدی را اطلاع رسانی و از متخصصان برای حضور دعوت به عمل خواهد آورد.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا