خبر

بستنی ۵ انگشتی

مدیران و کارمندان یک بستنی فروشی ایتالیایی با محوریت نیوزلند به نام “Giapo” فینگرفود را بهترین نوع غذا می دانند در نتیجه این کار تقریبا غیر ممکن ساخت بستنی حتی از طریق ترکیب آن با ایده بستنی های خوردنی در ابعاد کوچک و جالب را اجرا کردند.
این کسب و کار خاص پر ماجرا با سپری کردن مدت زمان مشخصی در بخش تحقیق و توسعه آشپزخانه خود مجموعه ای از انگشتر ها و بستنی های قیفی انگشتی را ارائه داد، بنابراین شما می توانید مجموعه ای از طعم های مختلف را به معنای واقعی کلمه نوک انگشتان خود قرار دهید.
به اعتفاد یکی از موسسان بستنی فروشی، جیاپو گرازیولی، که کسب و کار را با کمک همسرش، آناروسا، شروع کرد، بستنی به طور بالقوه می تواند پر معنی تر و گواراتر از گذشته باشد. بستنی محبوب ترین دسر در جهان است و به نظر نمی رسد که بستنی همیشه باید در قیف های نونی، فنجان ها یا بر روی چوب سرو شود.
مدیران و کارمندان بستنی فروشی جیاپو چنین شرح می دهند که قیف ها و انگشتر های نونی کوچک بیشتر با هدف راحت نشستن بر روی نوک انگشتان طراحی می شوند و کمتر در فرایند دیزاین آن ها، محکم در دست گرفتنشان مورد توجه قرار می گیرد.
شما شاید فکر کنید که چگونه بستنی قیفی ممکن است بدون چکه کردن بر روی انگشتانتان ثابت بماند. خوب، این مورد به هیچ وجه یک نوآوری درون قیفی نیست. جیاپو پس از نصف کردن قیف های نونی با جا دادن لبه های تیز آن در نیمه های بالایی دو لایه مختلف را ایجاد و در مرحله بعدی با پوششی از شکلات امنیت بیشتر آن ها را تضمین می کند.
به باور مدیران و کارمندان کسب و کار خاص، این بستنی قیفی کوچک مثل عروسک انگشتی در یک نقطه دور انگشت شما می پیچد.
اگر عادت دارید انگشتانتان را پس از صرف یک غذای خوشمزه بخورید!، این بستنی های قیفی انگشتی قطعا بازی را تغییر خواهد داد.

صرف نظر از دسر های اصلی، بستنی فروشی ایتالیایی بیشتر به خاطر تفسیر های شیرین خود از اشیاء و مناظر زندگی واقعی مثل بستنی قیفی های “ترکیبی بسیار بزرگ”، نزد همگان شناخته شده است که مشتریان علاقمند از راه های دور را به سوی خود جلب می کند.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا