ام بی ای نیوز: متمایز کردن خود از دیگران در میان دیگر محصولات در قفسه فروشگاه همواره چالشی سخت و در همین حال لذت بخش بوده است. این موضوع زمانی بیش از پیش مصداق پیدا می کند که محصول مورد نظر در قالب بستنی با طعم ها و بسته بندی های مختلف عرضه شود.بازار بستنی های «Scoop» همه اقشار جامعه را در بر می گیرد. شاید نخستین چالشی که از پس آن برآمده است، تبدیل به نقطه قوت Scoop شود. عبور از این چالش با استفاده از ایده ها و طراحی بسته بندی محصولات مختلف میسر شده است.هدف طراحان استودیو برقراری ارتباط میان چشم مخاطب و عناصر بصری خلاقانه در نگاه اول بود. همچنین برای طراحان حفظ شکل پایه بسته بندی اهمیت زیادی دارد. مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد