هیچ کشور دیگری مثل فیلیپین کریسمس را جشن نمی گیرد اما بر اساس برآورد ها برای ۷۰ هزار کودک خیابانی در منطقه “Metro Manila” پایتخت، سختی همچنان ادامه دارد. برخلاف بیشتر کودکان، به تولد آن ها معمولا توجه نمی شود.
این بنیاد الهام گرفته یک سازمان غیر انتفاعی مخصوص توانمند سازی کودکان خیابانی است که به آن ها در راستای برگزاری جشن تولد با دوستان و خانواده اشان کمک می کند. به یاری “Museo Pambata” (موزه کودکان) و حمایت سخاوتمندانه “Red Ribbon”، یکی از بزرگ ترین و سریع ترین نانوایی های محلی در حال رشد، بنیاد childhope به هر برگزار کننده تولد یک کیک با سلیقه شخصی او در ماه دسامبر یک کیک را هدیه می دهد. در سال ۲۰۱۹ ماهیانه بیش از ۵۰۰ کیک دیگر تحوبل داده خواهند شد.
شاخه: سازمان های خیریه و درخواست ها
مشتری: بنیاد و موسسه فیلیپینی Childhope
آژانس تبلیغاتی: BBDO Guerrero
شرکت فیلمسازی: Flare مانیل
کشور: فیلیپین
دست اندرکاران
کارگردان: نیکو زاپانتا
مدیر خلاقیت: دیوید گوئررو
مدیر اجرایی خلاقیت: فدریکو فانتی
مدیر خلاقیت: مانوئل ویلافانیا
نویسنده: کارل گارسیا
دستیار مدیر خلاقیت / مدیر هنری: نیکو زاپانتا
دستیار مدیر خلاقیت / نویسنده: الکسیس دای
تهیه کننده اجرایی: لوییزا اولارته
رئیس کسب و کار: دیانه سیبال
مهندس صدا: لن کالوو
مدیر فیلمبرداری: مایلس کاپاردا
صدا: Wapak Sound Studios
تدوینگر: مایلس کاپاردا، رودرفورد سلینو
دستیار تهیه کننده: گوون گوی
مدیر تولید: دیوید رایت
مدبر ارشد امور مشتریان: دنیس مانالو
www.bestadsontv.com