برند روغن بهار، چندی است کمپینی را در حال اجرا دارد. این برند برای بالابردن سهم ذهنی و افزایش آگاهی مصرفکنندگانش، این کمپین را ۳۶۰ درجه طراحی کرده است. آژانس ادوان بهعنوان مشاور برنامهریزی و استراتژی رسانه، در این کمپین در کنار برند بهار حضور دارد.
سیمین ولیخانی از آژانس ادوان، دربارۀ کمپین گفت: برند بهار در این کمپین علاوه بر رسانۀ تلویزیون، برای پوشش گستردۀ مخاطبان از رسانههای محیطی نیز استفاده کرده است. تبلیغات داخل واگنهای مترو ازجمله دیگر رسانههای مورد استفاده در این کمپین بودند. مترو به دلیل تردد اقشار مختلف مخاطبان یکی از رسانههای موفق در انتقال پیام کمپین بود. در بخش تبلیغات محیطی نیز روی مناطقی متمرکز شدیم که بیشترین پوشش جمعیتی را داشته و رسانههای آن مخاطبان بیشتری را در معرض دید پیام قرار میدادند.
ما برای برنامه ریزی رسانۀ تلویزیون از ابزارهای X*Trim و Ad*X استفاده کردیم؛ این ابزارها علاوه بر نشاندادن عملکرد رقبای برند، به ما کمک میکند برنامهریزی دقیقتری درجهت نشان دادن آگهی به مخاطبین اصلی هدف در پخش آگهی تبلیغاتی داشته باشیم. همانطور که میدانید، این رسانه بهصورت اختصاصی در اختیار گروه dnaunion است.
ولیخانی در ادامه افزود: در کمپین بهار، برای انتقال بهتر پیام به گروه مخاطبان از تبلیغات نقطۀ فروش نیز استفاده کردیم و در این بخش فعالیتهای تبلیغاتی در سوپرمارکتها اجرایی شد.
با توجه به بازخوردها، بخش رسانه توانسته است عملکرد مثبتی داشته باشد و به افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند کمک بسزایی کند.