خبر

«بهار» کمپین ۳۶۰ درجۀ خود را با همراهی «ادوان» اجرایی کرد

برند لادن کمپین ۳۶۰درجه‌ای را در حال اکران دارد. با همراهی سیمین ولی‌خانی از آژانس ادوان، نگاهی به این کمپین داشته‌ایم. آژانس ادوان به‌عنوان استراتژیست رسانۀ برند لادن در این کمپین حضور داشته است.

سیمین ولی‌خانی دربارۀ این کمپین گفت: دومین کمپین برند لادن به‌صورت ۳۶۰ درجه با همراهی آژانس ادوان در حال اجراست. کمپین حال حاضر لادن نیز در ادامۀ مسیر کمپین قبلی‌اش طرح‌ریزی شده است. این برند، سال گذشته هم برای نگهداشت جایگاه برند در ذهن مخاطبان کمپینی ۳۶۰درجه اجرا کرده بود و در این مسیر با استفاده از ابزارهای Ad*x و X*Trim، به‌صورت ماهیانه و مرتب، رقبایش را رصد کرده است.

برند لادن برای سنجش اثربخشی در تبلیغات تلویزیونی خود از ابزار X*Trim گروه dnaunion بهره‌برداری کرده است و این ابزار در برنامه‌ریزی تبلیغات تلویزیونی نقش مهمی ایفا می‌کند.

ولی‌خانی گفت: در کمپین قبلی لادن، برای سوپرمارکت‌ها و نقطۀ فروش کمپینی اجرا شده بود که بازخورد بسیار خوبی از منظر فروش داشته است. در کمپین فعلی نیز در کنار تبلیغات تلویزیونی لادن، دوباره کمپینی در سوپرمارکت‌ها روی محصولات روغن آفتابگردان و سرخ‌کردنی و محصولات پریمیوم مانند روغن زیتون و کنجد اکران شده است.

گفتنی است برنامه‌ریزی تمام رسانه‌های لادن از طریق آژانس ادوان انجام می‌شود و به نظر می‌رسد ادوان توانسته است اعتماد این برند را برای همکاری بلندمدت جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا