خبر

بهترین استراتژی رسانه ای: کمپین تبلیغاتی «Groundhog Layerʼs»

در دورانی که بازاریابان بیشتر از همه مایل به انتشار سریع محتوای داغ  و دست اول در شبکه‌های اجتماعی هستند، برند چیپس سیب زمینی «Layerʼs» ثابت کرد که اتخاذ یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه پولی هنوز جواب می‌دهد. این برند در مجموع هفتاد و پنج بار دست به پخش یک آگهی تبلیغاتی جالب و تماشایی تحت عنوان «Groundhog Day8» زد و در قالب آن به احیاء حلقه زمانی نا امید کننده فیلم سینمایی «۱۹۹۳» از طریق معجزه ای به نام «تعطیلات» پرداخت.

در این آگهی تبلیغاتی «استفان توبولوفسکی» در نقش یک مشتری پس از پرسه زدن‌های فراوان در فروشگاه کمی گیج و آشفته به نظر می‌رسد. در نهایت اما صندوقدار ظاهرا از انتخاب او خوشحال و خرسند بوده و در نتیجه مشتری نیز از انتخاب خود رضایت پیدا می‌کند.  در پایان کارشناسان فن نیز معتقدند که تبلیغات مناسبتی همچنان می‌تواند از نظر مخاطب جذاب و دیدنی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا