گروه رستورانهای زنجیره ای «Chiliʼs» مانند امروز در گذشته نیز از برانگیختن حس نوستالژی در افراد کمک گرفته و برای مثال از آواز خاطره انگیز «Baby Back Ribs» در سال ۲۰۲۳ بهره تبلیغاتی برده است. این برند معروف با یادآوری شکل و قالب بازیهای کامپیوتری رایج در دهه هشتاد، دست به معرفی نسخه جدیدی از بازی کلاسیک «BurgerTime» موسوم به «Big Smasher BurgerTime» زد که در آن گیمرها با بالا و پایین آمدن از پلههای نردبان، از مواد غذایی مختلف همبرگرهایی جذاب و فریبنده میسازند.
در ادامه در کنار تبلیغ آیتمهای منو «Big Smasher»، این بازی به Chiliʼs اجازه داد تا اختیار سندیکای فست فود که توسط یک باند خطرناک سودجو اداره میشود را در دست گرفته و از کیفیت بالای محصولات خود بگوید. این در حالی است که یک سری رستوران فست فود زنجیره ای مثل برگرکینگ و مک دونالد همچنان در تلاش بودند تا آیتمهایی جدید و وسوسه انگیز را پیشنهاد دهند. اتخاذ استراتژی فوق در ادامه باعث شد تا گفتگویی فرهنگی بین برندهای فعال در صنعت فست فود شکل بگیرد.
راه اندازی بازی Big Smashers با کمک آژانسهای رسانه ای «Media.Monks»، «Jon Marshall» و «Daughters» موجب شد تا در طول مدت ۲۰ روز، گیمرها ۸۱۸۴ ساعت و تقریبا معادل یک سال با آن بازی کنند. به عقیده برخی کارشناسان، این استقبال چشمگیر از چیزی فراتر از حس نوستالژی سرچشمه میگرفت. در واقع با پیچیده تر شدن بازی، این حس قوی جای خود را به تلاش برای عبور موفقیت آمیز از کل مراحل میداد.