خبر

بهترین برندها در اینستاگرام (۱)

ام بی ای نیوز: اینستاگرام، با بیش از ۱ میلیارد نفر کاربر علاقمند روزانه، یک معدن طلا برای بازاریابان به شمار می رود.برای برند ها، اینستاگرام معادل دیجیتالی یک مجله تبلیغاتی است.اگرچه روشن نیست که چرا برند ها این قدر در رسانه های اجتماعی (و به خصوص اینستاگرام) فعال هستند، در ادامه فهرستی عالی و تمام عیار از برندها و کسب و کارهای فعال در اینستاگرام ارائه داده می شود.آماده هستید که از برند ها الهام بگیرید؟ اگر پاسختان مثبت است نگاهی به این فهرست بلند بالا از بهترین برند های فعال در اینستاگرام بیندازید که بر این رسانه تسلط پیدا کرده و در سطح آن به موفقیت های بزرگی دست یافته اند. در ادامه دقیقا متوجه خواهید شد که چه چیزی پست های آن ها را از بقیه متمایز می کند.بهترین برند های غذا و رستوران در اینستاگرامShake Shack@shakeshack / ۲۳۴ هزار فالوئراز زمان شروع به کار «Shake Shack» به عنوان یک دستگاه فروش هات داگ در پارک میدان مدیسون منهتن، برندینگ آن مورد توجه قرار گرفت. البته خوراک اینستاگرام برند پر از عکس های عالی، غذا های عالی و توله سگ های با مزه خواهد بود.Oreo@oreo / ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر فالوئربه چند روش می توانید از یک کوکی خاص عکس بگیرید؟ Oreo نشان داد که یک برند به روش های متنوعی می تواند عکس هایی با جزئیات فراوان، پروژه های «خودت آن را انجام بده» (DIY) و دستور العمل های تهیه دسر های خوشمزه ای را با دیگران به اشتراک بگذارد که شما را به دنیای کودکی خواهد برد.استارباکس@starbucks / ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار فالوئرکپشن های خنده دار و عکس های روشن و خلاق، بر روی لب فالوئر های استارباکس با ولع زیاد به کافئین، لبخند می نشانند. تصاویری با امکان تکثیر آسان مشتریان را تشویق می کنند تا عکس های هنری خود از کافه ها را با دیگران به اشتراک بگذارند و به نوبه خود باعث ارتقاء شرکت شوند. آفرین به @starbucks.Ben & Jerryʼs@benandjerrys / ۶۳۵ هزار فالوئرصفحه اینستاگرام Ben & Jerryʼs شبیه به یکی از دوستان شما است که به نوعی همیشه در اظهار نظر برای هر چیزی مزه می ریزد. هر یک از پست هایشان میل و اشتیاق به شیرینی را درون شما زنده می کند و هر یک از کپشن هایشان به زیرکی اسامی بستنی های برند با طعم های مختلف است.بهترین برند های دنیای مد در اینستاگرامChubbies@chubbies / ۲۷۳ هزار فالوئرآخر هفته فرا رسید. Chubbies برند «فروشنده» اصلی شلوارک های کوتاه منقش به پرچم آمریکا است. از صفحه خنده دار آن ها در اینستاگرام دیدن کنید. در ادامه مشاهده خواهید کرد که این برند چگونه تعریف مجددی از نحوه خرید لباس در عصر دیجیتال ارائه می دهد.نایک@nike / ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوئرنایک در مقایسه با سایر برند های فعال در دنیای مد در اینستاگرام بیشترین تعداد فالوئر را به خود اختصاص داده است و روز به روز نیز بر این آمار افزوده می شود. خوراکشان ترکیبی از عکس های کمپین های تبلیغاتی و داستان های الهام بخش از زندگی ورزشکاران است که بازتاب همه آن ها را می توان به وضوح در جامعه اینستاگرام دید.تعداد کمی سخنگوی مهم و برجسته نیز به خود یا نایک صدمه ای نمی زنند.H&M@hm / ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوئراگر به دنبال یک برند مد کلاسیک و بدون دردسر در اینستاگرام می گردید، تبریکات ما را به خاطر کشف h&m پذیرا باشید. نیمی از خوراک این برند را عکس هایی از مانکن های بی حاشیه و نیم دیگر را کلاژ های محصولات برای الهام گرفتن از سبک لباس پوشیدن مانکن های h&m تشکیل می دهند. مدیران و کارمندان برند تمایل دارند که کپشن ها را کوتاه و هدفمند نگه دارند. در ادامه کپشن ها همیشه با یک هشتگ تبلیغاتی مثل #HM پایان می یابند.Chanel@chanelofficial / ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فالوئرپست های Chanel اغلب اوقات بر روی افراد مشهور حاضر بر روی فرش قرمز (با کپشن هایی همراه اسامی افراد) تمرکز می کنند. این پست ها شامل عکس هایی از قدم زدن چهره های بنام و در کنارشان تصاویری از کمپین های تبلیغاتی می شوند. به طور کلی صفحه اینستاگرام Channel این امکان را به فالوئر ها می دهد تا به راحتی نگاهی اجمالی به پر هزینه ترین و منحصر به فرد ترین سبک زندگی در سرتاسر جهان بیندازند.Adidas Originals@adidasoriginals / ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار فالوئربا بیو ساده «سه خط. گذشته. حال. آینده.»، آدیداس اوریجینال قطعا دست به یادآوری حس مینیمالیستی در پست های اینستاگرام خود می زند. در حالی که اکثر تصاویر این صفحه را یک جفت کفش ساده آدیداس تشکیل می دهند، مدیران و کارمندان این برند گهگاه تازگی و شادابی صفحه را با عکس های جالب سیاه و سفید از سبک زندگی افراد در همه جای دنیا حفظ می کنند.لویی ویتون@louisvuitton / ۱۱ میلیون فالوئردر حالی که مانند دیگر برند های دیزاین مشابه، خوراک ایسنتاگرام لویی ویتون را تصاویری از افراد مشهور و حضور آن ها بر روی فرش قرمز تشکیل می دهد، در این صفحه لباس های راحتی و روزمره برند نیز به تصویر کشیده می شوند. ترکیب این قبیل عکس ها با تصاویری از فرآیند دیزاین واقعی و ابتکارات خیرخواهانه برند و همچنین حضور لویی ویتون در اینستاگرام، باعث شده است تا ظاهر برند مرتبط با واقعیت و سبک زندگی یک مصرف کننده معمولی باشد.ASOS@asos / ۳۱۳ هزار فالوئرASOS یکی از برند های فعال در دنیای مد است که از اینستاگرام کمی متفاوت از دیگران استفاده می کند. بله، بسیاری از پست های آن حول محور سبک و مجموعه لباس های برند می چرخد. اگر چه برخی پست ها هرگز بر روی مد تمرکز نمی کنند. این رویکرد عدم فروش ۲۴ ساعته محصولات به فالوئر ها، شرایط آرام تری را برای ASOS به وجود می آورد. پست های برند با ظاهری اصیل تر از بقیه رقبا، باعث افزایش تمایل کاربران به مشارکت با آن می شود.mbanews.ir-مرضبه فروتنwww.jumpermedia.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا