غذا با ارزش تغذیه ای کم (junky food) دیگر بیش از این فقط مخصوص نوجوانان نیست. قیمت برگر در یک رستوران فست فود زنجیره ای محبوب به اندازه قیمت یک بشقاب غذا در یک رستوران معمولی است. سایت خبری تحلیل POPSOP برای انتخاب فست فود بهتر تصمیم نمی گیرد اما شما را با بسته بندی های جذاب تر برگر در سرتاسر جهان آشنا می کند.
طراحی بسته بندی یک میدان مبارزه عملی بر سر اصول زیبایی شناسی است. بسته بندی ایده آل عیار خوب و شناخته شده ای دارد که می تواند به خوبی باعث افزایش آمار فروش بشود. در صورتی که بسته بندی حاصل یک محیط رقابتی باشد، اهمیت آن دو برابر بالا می رود. با بسته بندی قابل شناسایی، جذاب و خنده دار، در صورت محبوبیت محصول میان مخاطبان، دلتان بیش از پیش برای برگر تنگ می شود.
ما به شما راه حل هایی غیر عادی برای یک محصول عادی در بازار فست فود پیشنهاد می دهیم.
Trafiq
استودیو مجارستانی “Kiss Miklos” همه ابعاد هویت خود، از جمله طراحی بسته بندی برای فست فود (که در این جا سرو می شود) را برای بار-کافه-رستوران در بوداپست توسعه داده است. یک طراحی مینیمالیستی با چنگال ها، چاقو ها و بشقاب های مصنوعی مخاطبان را حد اقل به اندازه خود کافه به سوی خویش جذب کرد.
به گفته یکی از طراحان، استفان سزاراز، تیم دیزاینر ها در پی طراحی یک هویت بصری قابل شناسایی متمایز برای Trafiq، یکی از جدید ارین بار ها در پایین شهر بوداپست بودند. هدفشان خلق چیزی خلاف عرف بود. آن ها معتفدند که این مفهوم بصری بی عیب و نقص است و خود را در جزئیات نشان می دهد.
همین موفقیت برای پروژه دیگر این استودیو موسوم به “BURGER & LOVE” در بوداپست نیز رخ داد.
ویکتور کساپ، ایده کار را چنین توضیح می دهد: فکر و نظریه اصلی کار از این ایده سرچشمه می گیرد که برگر ها از خیابان های ایالات متحده آمریکا می آیند و به یکی از نماد های مورد علاقه هنر پاپ تبدیل می شوند. غذای خیابانی به آرامی جایگاه یک غذای عالی را پیدا می کند که در بسیاری از رستوران ها در سرتاسر جهان فروخته می شود. در دنیای برگر ها، تنوع فراوانی از مک دونالد گرفته تا سبک ارگانیک و پیچیده تر آن به چشم می خورد. او این مکان را به عنوان یک برخورد میان سبک محبوب، عمدتا پلاستیک و برگر های ارگانیک تصور کرد. در این جا یک نوع کنتراست بین غذای سالم و ارگانیک با فضای داخلی پاپ مدرن وجود دارد.
www.popsop.com