خبر

بهترین کمپین مشارکتی سال ۲۰۲۲

کمپین جدید برند تشک «Nest Bedding» طبقه پایین جامعه را هدف قرار می‌دهدخرید تشک‌های برند «Nest Bedding» کم هزینه نبوده و قیمت آن‌ها بین ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار می‌باشد.در ادامه مدیران برند تصمیم گرفتند تا حرکتی جسورانه و نوآورانه انجام داده و شکاف بین خود و مخاطبان را به روشی کاملا متفاوت از گذشته پر کنند.در نتیجه آن‌ها دست به معرفی تشک «Flip» زدند که به طور انحصاری در آمازون با قیمت تخفیفی ۳۹۹ دلار فروخته می‌شود.به گفته جو الکساندر، مدیر عامل و بناینگذار برند «Nest Bedding»، همیشه افراد زیادی هستند که از آمازون خرید می‌کنند اما این تجربه جدید چیزی فراتر از خرید کالا است. مدیران برند می‌خواهند این اتفاق خوب مقدمه ای باشد برای مشتریانی که ممکن است پیشنهاد‌های Nest Bedding هرگز دریافت نکنند زیرا در موتور جستجوگر به جستجو یک تشک ارزان قیمت پرداخته و در نتیجه در میان گزینه‌های مطرح پیش رویشان اثری از این برند موفق به چشم نمی‌خورد.www.moosend.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا