خبر

بهترین کمپین های روابط عمومی (قسمت دوم)

۶. IKEAاستخدام عملیآژانس تبلیغاتی: Memac Ogilvyکمپین استخدامی این فروشگاه لوازم و اسباب خانه از متقاصیان استخدام می خواهد تا در قالب فرایند مصاحبه یک صندلی Ikea را مونتاژ کنند.۷. بانک STANDARD CHARTEREDنمایشگاه Art Gapآژانس تبلیغاتی: TBWA/Raadدر طول نمایشگاه هوایی جهانی دوبی، نمایشگاه «Art Gap» با هدف افزودن صدها و اعتراضات محلی به گفنگوی جهانی درباره تبعیض جنسیتی در زمینه پرداخت دستمزد برگزار شد.۸. اتصالات (ETISALAT)الفبای شادآژانس تبلیغاتی: Impact BBDOشرکت تله کام اتصالات امارات متحده عربی از مردم این کشور خواست تا به انتخاب خود کلمات شاد را جایگزین حروف در الفبای آوایی بین المللی کنند. نتیجه انجام این کار خلق یک الفبای جدید برای بزرگداشت روز شادی است.۹. AUTOPROAutoPro EnviroMatآژانس تبلیغاتی: C2 Communicationsیک شرکت سازنده قطعات یدکی خودرو به نام «AutoPro» یک کفی و زیر پایی را بدون کاغذ و با استفاده از لاستیک های قدیمی تولید کرد تا پس از شستشو داخل ماشین ها زیر صندلی ها قرار داده شود. این زیرپایی ۱۰۰٪ از لاستیک بازیافتی ساخته شده است. طرح ابتکاری فوق با ارائه یک راه حل اقتصادی و زیست محیطی به طور موثر جای نیاز به زیرپایی های کاغذی را می گیرد.۱۰. سازمان گردشگری عربستان سعودیعربستان باز، قلب های باز، در های بازآژانس تبلیغاتی: Imaginationبرای اجرای طرح ویزای الکترونیکی توریستی عربستان سعودی، تیم های آژانس تبلیغاتی Imagination از سرتاسر جهان با همکاری نیروهایی از سازمان گردشگری عربستان سعودی به خلق و نمایش یک تجربه همه جانبه پرداختند. این مشارکت منجر به احیای زیبایی متنوع این پادشاهی، فرهنگ، گرما، مهربانی و مهمان نوازی مردم آن شد.مرضیه فروتنwww.campaignme.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا