خبر

بیسکویت خرد شده اورئو اثر هنری می‌شود

بسته بیسکویت اورئو که قرار است مثل همیشه محتویات آن از وسط به دو نیم شده و کاری کند تا در کنارش از نوشیدن یک لیوان شیر لذت ببرید، اغلب هنگام باز کردن بسته بندی تلفات داده و یکی دو تا از بیسکوییت‌ها خرد می‌شوند با این حال، این بار می‌توان به سبک هنر ژاپنی «کینتسوگی» با قرن‌ها قدمت، این بیسکوییت‌ها را به زیبا ترین شکل ممکن تعمیر کرد.

کینتسوگی یا همان «نجاری طلایی»، به عمل تعمیر ظروف سفالین شکسته شده با ترکیب لاک و فلزات گرانبها، معمولا طلا، اطلاق می‌گردد. این تکنیک ترک‌ها و به تبع آن تاریخ را گرامی داشته و آن ترک‌ها را مانند طلا با ارزش می‌داند.

در نتیجه، اورئو با عرضه طیف محدودی از تیوپ‌های پر از کرم وانیلی در مکزیک، این فلسفه را بر روی کوکی‌های خود اعمال کرد. این محصول جدید به دوستداران اورئو اجازه می‌دهد تا با تقلید از فعالان هنر کینتسوگی، بیسکوییت‌های اورئو شکسته شده خود را ترمیم کرده و از آن یک اثر هنری بدیع و بی نظیر بسازند.

کمپین تبلیغاتی جدید اورئو، محصول آژانس‌های تبلیغاتی Leo Burnett برزیل و مکزیک، مشکل سرخوردگی ناشی از خرد شدن بیسکوییت‌های برند را حل خواهد کرد.

 

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا