پژوهش

بیشترین تبلیغات تلویزیونی شامپو در زمستان ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شده است

حدود ۹۹۰ تبلیغ تلویزیونی در مدت زمان حدود ۵۱ هزار ثانیه برای محصول شامپو در زمستان ۱۴۰۲ منتشر شده است. همچنین در زمستان ۱۴۰۲ برندهای فعال در تبلیغات تلویزیونی محصول شامپو به ترتیب برندهای ماه سو، گلرنگ، اکتیو و پرژک بوده‌اند.

اطلاعات ارائه شده توسط شرکت emrc از طریق ابزار AD*X تهیه شده است. AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به برندها کمک می‌‌کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.

طبق اطلاعات جمع آوری شده از طریق AD*X؛ ۸۸ درصد تبلیغات تلویزیونی شامپو در ابتدای برنامه‌ها بوده است و بیشترین میزان تبلیغات شامپو از شبکه چهار و کمترین آن در شبکه شش بوده است. همچنین در زمستان ۱۴۰۳ حدود ۹۰ درصد تبلیغات شامپو در بهمن ماه صورت گرفته است. مدل‌های مختلف شامپو از جمله ضدشوره، زیتون، تخم مرغی و چند مدلی در تبلیغات تلویزیونی به نمایش گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا