خبر

بیلبورد برگرکینگ در پس زمینه برنامه زوم

ام بی ای نیوز: از زمان بروز ویروس کرونا، پس زمینه اپلیکیشن ویدئو کنفرانس زوم قطعا یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات فضای آنلاین بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که برگرکینگ در تلاش است تا فضا را به یک وسیله تبلیغاتی تبدیل کند.این برند در صدد تشویق کاربران زوم (و در واقع، کاربر هر نوع نرم افزار ویدئو چت) به استفاده از تصاویر بیلبورد های برگرکینگ در قالب پس زمینه ویدئو کنفرانس های خود برآمده است. چنانچه شما با استفاده از هشتگ #HomeOfTheBillboards یا افزودن نام برند پس از @، یک عکس یا اسکرین شات از نتایج انجام این کار را در توییتر با دیگران به اشتراک بگذارید، امکان دریافت پیشنهاد «یکی بخر یکی رایگان ببر» برای برگر برند به وجود می آید.در روز هایی که مردم کمتر به گشت و گذار در دنیای اطراف خود می پردازند، برگرکینگ از قاب شیرین کاری اجتماعی جالب به عنوان راهی برای جلب توجه به سوی بیلبورد ها و کار های تبلیغاتی خارج از خانه خود بهره می برد.کد کوپن ذکر شده در این آگهی تبلیغاتی به طور مستقیم در قالب یک پیام برای شما فرستاده خواهد شد و باید از طریق اپلیکیشن برگرکینگ به پول نقد تبدیل شود.مرضیه فروتنwww.musebycl.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا