خطوط هوایی ایزی جت در قالب فاز بعدی پروژه پان اروپایی خود، زنان جوان را تشویق میکند تا به رویای خلبان شدن بیندیشند.
کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی «Taylor herring»، خروج واقعی کاپیتان «سارا آکلرلی» از کابین خلبان و گپ و گفت با جوانان در لندن را شامل میشد.
نکته قابل توجه اینجاست که نتایج یک نظرسنجی در ماههای اخیر نشان میدهد که ۴۷ درصد از دختران جوان خلبانی را شغلی مردانه میدانند. در ادامه ۴۱ درصد از آنها تاکنون هیچ خلبان زنی را به چشم ندیده اند.
با هدف تشویق زنان جوان به خلبانی، یک آزمون آنلاین در حال برگزاری است و از طریق یک QR کد موجود بر روی پوستر فعال میشود.
این کمپین تعاملی در شرایطی راه اندازی شد که ۵۷ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند خلبانی نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد.
کمپین کار محور فوق در صدد است تا از طریق اجرای یرنامه بازدید از مدرسه خلبانی و مدرسه تابستانی پرواز، الهام بخش نسل بعدی هوانوردان باشد.
www.famouscampaigns.com