
کمپین تبلیغاتی «کثافت خوب است» برند یونیلور این بار بچه ها را تشویق به بازی در گوشه و کنار استانبول میکند.
هدف از انجام این اقدام مبتکرانه تشویق کودکان به وقت گذرانی بیشتر در فضای باز خارج از خانه خواهد بود. از جمله مزایای بازی در فضای باز بیرون میتوان به افزایش میزان تاب آوری و کاوش در دنیایی فراتر از نمایشگرهای موبایل، کامپیوتر و تلویزیون موجود اشاره کرد.
سه مورد چیدمان تعاملی از سوی بونیلور، از بیلبوردهای تبلیغاتی سنتی یک فضای بازی جدید و جذاب میسازد.
نصب یک سرسره بزرگ، یک دروازه فوتبال و در نهایت نصب یک حلقه بسکتبال بر روی سه بیلبورد تبلیغاتی یونیلور در نقاط مختلف استانبول کودکان را به بازی با هم تشویق میکند. در ادامه ضمن تاکید بر روی اهمیت بازی در فضای باز، چنین امکاناتی مشوق بچهها برای کشف مجدد شادی و نشاط ناشی از فعالیت در فضای باز بیرون از خانه خواهند شد.
امروزه شهرنشینی و پیشرفت سریع فناوری باعث شده تا هم کودکان و هم والدینشان زمان بیشتری را به سرگرم شدن جلوی نمایشگرهای دیجیتال داخل خانه اختصاص داده و کمتر به بازی و ورزش بیرون از خانه روی بیاورند.
یونیلور در قالب این کمپین تبلیغاتی جذاب در صدد است تا شادی را به فضای باز بیرون از خانه برگردانده و به خانوادهها نشان دهد که گاهی اوقات کمی کثافت ارزش بازی و فعالیت بدنی را دارد.
www.famouscampaigns.com