بیمه نوین با هدف آگاهی رسانی درباره خدمت بیمه عمر و سرمایهگذاری نوین، کمپینی را با همکاری آژانس تبلیغاتی ماگنولیا اکران کرد. برای این کمپین که مفهوم "زندگی" اصل داستان قرار گرفته پیام "زندگی با ارزشه" در نظر گرفته شد. برند برای رساندن پیام به مخاطبان، خط داستانی زندگی از گذشته تا آینده را دنبال میکند. در کمپین مورد نظربرند با نشان دادن زمان حال دنبال یادآوری لحظههای ارزشمند زندگی است و مخاطب را در این مسیر همراه خود میکند. برند قصد دارد به مخاطبان بگوید: زندگی لحظههای ارزشمندی دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرند تا مانا شوند. پس از طی این مرحله از ارسال پیام برند در مسابقهای که در فضای دیجیتال برگزار شد، از مخاطبان خواست لحظات ارزشمند گذشته خود را که به واسطه آن میتوانند بگویند:"زندگی ارزشش رو داره" با برند در میان بگذارند. سپس در ویدیویی که برگرفته از صحنههای ارزشمند زندگی در سینمای ایران بود، زمان حال را نشان داد.در آخر با ویدیو ساخته شده رئال از مخاطبان خواسته شد، لحظات ارزشمندی را که میخواهند در آینده تجربه کنند، بازگو کنند و یا به آن فکر کنند.در این مسیر پیام ارزشمند بودن زندگی دنبال شد تا مخاطب به واسطه پیام به اهمیت بیمه عمر و سرمایهگذاری پی ببرد. در همین راستا محتواهایی درباره بیمه عمر و سرمایهگذاری در صفحه اینستاگرامی برند منتشر شد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد