پژوهش

تبلیغات تلویزیونی برندهای شوینده در۱۴۰۱

شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در گزارشی به بررسی وضعیت فعالیت تبلیغات تلویزیونی برندهای گروه محصولی شوینده‌های سطوح، البسه و ظروف در زمستان ۱۴۰۱ پرداخته است. در این گزارش، تعداد کل تبلیغات در این گروه محصول ۱،۹۳۰ آگهی ذکر شده است. طبق این بررسی، شبکه آی فیلم با ۲۵درصد از مجموع فعالیت، فعال‌ترین شبکه در گروه محصولی مورد بررسی بوده است. متوسط شانس دیده شدن تبلیغات این گروه محصولی در این شبکه ۷۵.۳ درصد بوده است. مدت زمان پخش ۸۰درصد از آگهی‌های این شبکه بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه بوده است.علاوه براین موارد: ۱۵ درصد از تبلیغات گروه محصولی شوینده‌های سطوح، البسه و ظروف به نقاط طلایی اختصاص داده شده است. نقاط طلایی آگهی‌هایی با بیشتر از ۳ واحد GRPsدر نظر گرفته شده‌اند. این نقاط آگهی‌هایی هستند که ۹۴درصد دسترسی به مخاطبین و ۵۵درصد از وزن تبلیغاتی را داشته‌اند.در مجموع، در این گروه محصولی بیشترین سهم آگهی‌های غیر موثر در شبکه‌های دو و آی فیلم بوده است. این آگهی‌ها بیشتر در برنامه‌ها یا در زمان‌های با نرخ بینندگان(Rating)پایین قرار دارند. بیشترین آگهی‌های غیر موثر در پخش صبح با سهم ۵۴درصد بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا