خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت ام بی ای نیوز اخبار و مطالب داخلی و خارجی را از حوزه مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات منتشر کرد. نگاهی به پربازدیدترین این اخبار خواهیم داشت.

مدیرعامل همراه‌اول: فیلترینگ باعث کاهش شدید کیفیت اینترنت شده و تنها برنده‌اش فیلترشکن فروش‌ها هستند

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول در جلسه مجمع سهامداران همراه اول و در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران در خصوص اثر  فیلترینگ روی کسب و کار همراه اول با بیان این موارد گفت: موضوع دیگر، فراگیرشدن فیلترشکن ها است، الان تقریبا در شبکه همراه اول حداقل دو سوم مشترکین همراه اول دارند از فیلترشکن استفاده می‌کنند.

نگاهی به کمپین “این لحظه رو از شب رزرو کن!”

برند “شب” کمپین محیطی جدیدی را با شعار “این لحظه رو از شب رزرو کن!” به اجرا گذاشته است. این کمپین با بهره‌گیری از تکنیک‌های تحقیقات بازاریابی، مصاحبه‌های عمیق و تست ایده، طراحی و اجرا شد. چرایی این کمپین در پی افزایش “آگاهی از برند” با شروع تابستان بود. براساس داده‌ها و  تحلیل‌های کسب و کار که ماهانه وضعیت آگاهی از برند شب پایش می‌شود، تصمیم به اجرای این کمپین با هدف برند اورنس گرفته شد.

«چرا باید محصولات را تست کرد»؟

در تست محصول انتخاب تکنیک و روش مناسب بسیار اهمیت دارد. چنانکه محصول را می‌توان در ابتدا به تنهایی و سپس در ارزیابی مقایسه‌ای تست کرد. تست محصول به‌تنهایی، به مصرف‌کننده دید دقیق‌تر و چند بعدی از محصول می‌دهد. همچنین با بررسی محصول به تنهایی می‌توان عواملی را که باعث دلزدگی و خستگی از محصول می‌شود، شناسایی کرد و راهنمایی برای تیم R&D برای پیداکردن راه‌حل شد. اما ارزیابی مقایسه‌ای درباره چیستی محصول و جایگاهش در فضای رقابتی است. اینکه چه مزایا و معایابی در مقایسه با رقبایش دارد.

سوپراپلیکیشن تپسی رونمایی می‌شود

تپسی، که پیش از این به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه حمل‌ونقل شناخته شده بود، اکنون با توسعه خدمات خود به حوزه‌های دیگر، سعی در گسترش بازار و جذب مخاطبان بیشتری دارد. با اضافه شدن سرویس‌های سفارش غذا، سوپرمارکت، فروشگاه و سلامت، کاربران می‌توانند بدون نیاز به اپلیکیشن‌های متعدد، تمامی خریدها و خدمات خود را از طریق تپسی انجام دهند.

رصد دائمی فعالیت‌‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی برندها با MA*X

MA*X ترکیبی از نتایج رصد تبلیغات رسانه و رفتار مخاطبین آن رسانه به منظور بررسی شاخص‌های کلیدی موفقیت کمپین در راستای بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی است. تمام تبلیغات به صورت منظم رصد و اطلاعات مربوط به تبلیغات صورت گرفته ثبت می‌گردند و رفتار مخاطبین نیز با استفاده از روش‌های استاندارد تحقیقاتی بررسی و نتایج به دست آمده تحلیل می‌گردد. ترکیب این نتایج در قالب گزارش MA*X به صورت ماهانه، فصلی و یا سفارشی در یک دوره مشخص قابل ارائه است.

مارین؛ سوخاری سلامت محور

برند مارین تولیدکننده محصولات منجمد سوخاری است که بیشتر از ۲۲سال از تاسیس آن می‌گذرد. مارین به معنی دریایی است و هدف این مجموعه هم در ابتدا تولید محصولات دریایی سوخاری بوده منتها پس از چند گاهی تولید سایر محصولات سوخاری برپایه مرغ و سبزیجات هم در سبد محصولات این مجموعه قرار گرفت . مارین  اولین شرکتی بود که میگو سوخاری را در ایران تولید کرد ، میگو سوخاری مارین یک محصول فوق العاده و یونیک هست که میگوهای آن را برند شارین تامین میکند  میگوهای خالصی که با ادویه‌جات چرخ و سوخاری می‌شود.

لوگوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس: همه شانس برنده شدن را دارد

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنجم مرداد شروع می‌شوند. در همین راستا، کشور میزبان از هیچ هزینه ای برای برگزاری مسابقات، از جمله برندسازی منحصر به فرد برای این رویداد بزرگ دریغ نکرده است. لوگوی این بازی‌ها نیز از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. در شرح هویت بصری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همین بس که ترکیب مشعل المپیک با تصویر ماریان، الهه آزادی و نماد جمهوری فرانسه، از ارزش‌های این کشور سخن می‌گوید: آزادی، برابری و برادری. در نهایت ماریان به عنوان یک نماد جهانی سمبل زنان تاثیرگذار در جامعه است. این لوگو چهره ای انسانی به بازی‌های المپیک می‌بخشد. لوگوی المپیک نشان از رهایی زنان و سیر تکاملی نهاد‌های حاکم بر آن دارد.

«ارزآن»، پلتفرم مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها رونمایی شد

ارزآن، یک پلتفرم جامع و پیشرفته برای مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها است که با هدف تسهیل فرایندهای معاملاتی و مدیریت دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. این پلتفرم با ارائه ابزارهای پیشرفته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، تلاش می‌کند تا نیازهای سرمایه‌گذاران را در بازار پرنوسان و پیچیده رمزدارایی‌ها برآورده کند. این محصول  به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند با امکان مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف داخلی و خارجی، تجربه بهتری و ساده‌تری در پروسه خرید و فروش ارز دیجیتال  تجربه کنند.

آگهی‌ تبلیغاتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ یک در صد میلیون

کمپین تبلیغاتی کمیته بین‌المللی المپیک موسوم به «یک در صد میلیون» توسط آژانس تبلیغاتی «Gravity Road» به نمایندگی از ۱۰۰ میلیون نفر پناهنده و به تبع آن، تیم المپیک پناهندگان (IOC) و با هدف حمایت از آن‌ها، طراحی و اجرا شد. در جریان این کمپین تبلیغاتی، «یوسرا ماردینی» به عنوان قهرمان المپیک، ماجرای فرار خود از سوریه در طول جنگ داخلی و رقابت در قالب اولین تیم المپیک پناهندگان در ریو در سال ۲۰۱۶ را به یاد می‌آورد. کمپین تبلیغاتی فوق با هدف آگاه سازی درباره پناهندگان در دنیای دیجیتال نیز راه اندازی خواهد شد.

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ پلتفرم آنلاین سلامت بقراط منتشر شد

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را با روایتی از سوگندنامه پزشکی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش؛ نرم‌افزار مدیریت مراکز درمانی بقراط در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد را تجربه کرده و داده‌های این گزارش بیانگر آن است که طرح کلینیک ۶۰ درصد و طرح مطب این پلتفرم ۲۷ درصد در قیاس با سال گذشته رشد داشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا