گزارش

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

خط و نشان رقیب قدیمی برای سایر رقبا در خیابان‌های تهران؛ بازرگام قیمت‌ها را شکست!

این روزها در خیابان‌های تهران، بیلبوردهای بازرگام توجه هر رهگذری را جلب می‌کند. در طرح تبلیغاتی بازرگام؛ دیواری  شکسته شده و تکه‌های آن شامل لوگوهای سایر رقبا بر زمین افتاده است. این پیام قاطعانه، نمادی از پیروزی بازرگام در جنگ قیمت‌هاست؛ بازرگام قیمت‌ها را شکست و رقبا را به چالش کشید.

حمایت بانک گردشگری از فیلم انیمیشنی شنگول و منگول

چند وقتی است که موج حمایت برندهای بزرگ از رویدادهای فرهنگی به راه افتاده و یکی از تازه‌ترین اشکال این حمایت، حضور بانک گردشگری به عنوان حامی و سرمایه‌گذار در فیلم انیمیشنی «شنگول و منگول» است. نام و لوگوی بانک گردشگری که با شعار «حامی فرهنگ و هنر» شناخته می‌شود، این روزها در بیلبوردهای تبلیغاتی «شنگول و منگول» در کنار کاراکترهای انیمیشنی محبوب فیلم می‌درخشد و کودکان و نوجوانان را به تماشای این اثر هنری در سینماهای کشور دعوت می‌کند.

بهترین استفاده از حس نوستالژی: Chili’s Big Smasher BurgerTime

گروه رستوران‌های زنجیره ای «Chiliʼs» مانند امروز در گذشته نیز از برانگیختن حس نوستالژی در افراد کمک گرفته و برای مثال از آواز خاطره انگیز «Baby Back Ribs» در سال ۲۰۲۳ بهره تبلیغاتی برده است.

بهترین استراتژی رسانه ای: کمپین تبلیغاتی «Groundhog Layerʼs»

در دورانی که بازاریابان بیشتر از همه مایل به انتشار سریع محتوای داغ  و دست اول در شبکه‌های اجتماعی هستند، برند چیپس سیب زمینی «Layerʼs» ثابت کرد که اتخاذ یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه پولی هنوز جواب می‌دهد.

موسو گرند خان، محصول صنایع خودروسازی ایلیا رونمایی شد

مراسم رونمایی از خودروی موسو گرند-خان (تیپ سیگنیچر) محصول جدید صنایع خودروسازی ایلیا برگزار شد. این مراسم با حضور مدیرعامل و معاون بازاریابی و فروش، مدیر خدمات پس از فروش  از صنایع خودروسازی ایلیا به همراه جمعی از فعالان صنعت خودرو، خبرنگاران و همچنین علاقه‌مندان به خودرو برگزار شد.

لزوم درک اهمیت مدیریت آرام در دنیای پر از هیاهو

روز به روز با بحرانی تر شدن شرایط، ما به رهبران آرام و با طمانینه ای نیاز داریم که گوش دادن فعال را تمرین کرده و به اعضای تیم کاری تحت مدیریتشان اجازه می‌دهند تا خود تصمیم گیرنده اصلی باشند. در این مقاله برآنیم تا اهمیت زیاد رهبری آرام در دنیایی که عمدتا برون‌گراست را بیان کنیم.

آدیداس از صحرای عربستان کفش ورزشی می‌سازد

آدیداس بار دیگر ذهن خلاقانه طراحان خود را به رخ کشیده و این مرتبه از طبیعت بکر و دست نخورده صحرای عربستان یک جفت کفش ورزشی می‌سازد.

رونمایی از ری‌برندینگ تدریجی موزیلا

موزیلا در حالی مشغول به روز رسانی هویت برند خود به لطف یک لوگوی جدید است که از مدل طراحی قدیمی «T-Rex» فاصله گرفته و قصد انعکاس روحیه شاداب و سرزنده خود دارد.

در آگهی تبلیغاتی تویوتا، لندکروز درونتان زنده می‌شود

حاصل همکاری آژانس تبلیغاتی «MEMAC OGILVY» با تویوتا، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید بود که ایده آن از یک مشاهده ساده الهام گرفته شده است: بسیاری از رانندگان در امارات اغلب اوقات خودرو‌ها را به روش‌هایی غیر متعارف پارک می‌کنند.

 گردهمایی «اهمیت برنامه وبودجه در مارکتینگ» برگزار شد

گردهمایی اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان برندهای فعال در بازار ایران برگزار شد. این گردهمایی شامل ارائه، پنل و ورکشاپ بود.

ورکشاپ « گام به گام بودجه بندی در مارکتینگ» برگزار شد

ام بی ای نیوز با همراهی مدرسه بازاریابی آو و با راهبری ماندانا سینا مدیرمارکتینگ شرکت بهداشتی دکتر عبیدی ورکشاپ گام به گام بودجه در مارکتینگ را برگزار کرد. گزارشی تصویری از این ورکشاپ را مشاهده می‌کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا