ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل dnaunion/پیمان توسعه، راهکاری در مدیریت منابع انسانی که در ۱۴۰۴ اجرا خواهیم کرد
ناصر پاشاپور نیکو درباره مدل منابع انسانی در گروه dnaunion اظهار داشت: «راهحل منابع انسانی ما بر اساس مدل کسبوکار و توسعه آن، یک مدل تیلور-مید (Tailor-Made) و درعینحال پیچیده است.
برند ایلیا پارس کیان و محصول AVENTRA رونمایی شد
شرکت خودروسازی ایلیا در مراسمی از برند جدید خود، ایلیا پارس کیان، و محصول تازهاش Aventra رونمایی کرد. این خودرو که حاصل همکاری مشترک ایلیا پارس کیان با شرکت چینی سینوتراک است، با پیشرانه ۲ لیتری، توان ۲۲۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتنمتر به بازار ایران عرضه خواهد شد.
۵۰ درصد سازمانهای ایران، به واحد منابع انسانی نگاه سنتی دارند
گزارش مدیران منابع انسانی جاب ویژن ۱۴۰۳ با هدف ارائه تصویری از وضعیت فعلی واحدهای منابع انسانی در ایران و بررسی چالشها، فرصتها، و روندهای کلیدی این حوزه جمع آوری و در رویداد HRVISION03 منتشر شد.
رونمایی از هویت بصری جدید اسنپ مارکت
اسنپمارکت در رویدادی با عنوان «دنیای نارنجی، جادوی یکی شدن» از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
شرکت صنایع شیر ایران با نام تجاری پگاه هفتاد ساله شد/ نوش جان ایران
شرکت صنایع شیر ایران با نام تجاری پگاه بعنوان اولین و بزرگترین شرکت لبنی کشور با ۱۶شرکت تولیدی در سراسر کشور، امسال ۷۰ سالگی خودش رو جشن میگیرد.
بهترین آگهی تبلیغاتی ۲۰۲۴/ترند محبوب: ویدئوی تبلیغاتی محصول
لامبورگینی امسال در آگهی تبلیغاتی کریسمسی خود مانند اکثر تبلیغ کنندگان از قابلیتهای زیادش در زمینه داستان سرایی در مسیر خدمت به سازمانهای خیریه کمک گرفته است.
نگاهی به کمپین ۳۶۰ استیل البرز با شعار “میمونیم با هم”
کمپین ۳۶۰ درجه برند استیل البرز با شعار “میمونیم با هم” از تاریخ ۵ آذر ماه آغاز شده است و به مدت دو ماه در سه بخش اصلی شامل تلویزیون، بیلبورد، و دیجیتال در حال اکران است. این کمپین بهصورت همزمان در تمامی رسانهها در دسترس مخاطبان است.
معرفی محصول جدید پنبهریز در کنگره چالشهای بالینی زایمان
برند پنبهریز، بهعنوان یکی از پیشگامان عرصه محصولات بهداشتی زنان، در کنگره چالشهای بالینی زایمان حضور چشمگیری داشت. این رویداد فرصتی بود تا برند ارتباطی نزدیکتر و مؤثرتر با جامعه پزشکی برقرار کند.
رشد چشمگیر گردشگری در رشت با همکاری جاباما
طبق آمار منتشرشده، شهر رشت در یک سال گذشته به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در پلتفرم جاباما تبدیل شده است. از پاییز سال گذشته تا پاییز امسال، میزان جستوجوی این شهر در جاباما ۵۰ درصد افزایش یافته است.