گزارش

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

ترامپ در حلقه‌ی حمایت غول‌های حوزه‌ی فناوری/ نجات‌دهنده در کاخ سفید خفته است!

در ساعت‌های گذشته، تصاویر ایستادن غول‌های حوزه‌ی فناوری دوشادوش دونالد ترامپ و حضور غیرمنتظره و پرشورشان در مراسم تحلیف رییس‌جمهورِ پیش از این نامحبوب آمریکا، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی را پر کرده است.

ورق دست کاله‌ست؛ قصه‌ای تازه از طعم و خلاقیت!

کاله، نامی آشنا و پیشرو در صنعت مواد غذایی ایران، بار دیگر با نوآوری و نگاهی آینده‌نگر، تجربه‌ای جدید را به مخاطبان خود هدیه داده است.

علیرضا رفیعی مدیرعامل جدید ایرانسل شد

هیئت‌مدیره شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، صبح یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳، طی جلسه‌ای، مهندس علیرضا رفیعی را به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جلسه، همچنین دکتر سعید بیگدلی به عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره ایرانسل، جایگزین رفیعی شد.

نسل زد پولدار ترین نسل تاریخ می‌شود

گزارش «هزینه نسل زد»، محصول شرکت تحقیقات بازاریابی «نیک»، نسل زد پولدار ترین نسل در طول تاریخ می‌شود.

رونمایی از پلتفرم پیشرفته «مدیا آرشیو» برای مدیریت تبلیغات محیطی

در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۳، پلتفرم نوآورانه «مدیا آرشیو» به‌طور رسمی رونمایی شد. این پلتفرم، ابزاری پیشرفته برای رصد، مدیریت، و بهینه‌سازی تبلیغات محیطی شهری است که فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای برندها، آژانس‌های تبلیغاتی، و کسب‌وکارها فراهم می‌آورد تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را به شکلی هوشمندانه‌تر و مؤثرتر مدیریت کنند.

AD*X چیست و چگونه کار می‌کند؟

AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک ابزار در اختیار شرکت emrc است، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به کسب وکارها کمک می‌‌کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.

آغاز کمپین تبلیغاتی ۲nim با تمرکز بر جوانان و نوجوانان

شرکت صنایع غذایی دراژه با هدف معرفی محصول جدید خود به نام ۲nim ، کمپینی تبلیغاتی با تمرکز بر جوانان و نوجوانان به‌عنوان گروه هدف اصلی طراحی و اجرا کرده است. در این کمپین، از دو رسانه اصلی تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، برای انتشار پیام استفاده شده است.

پنج برند موفق در زمینه موج سواری با فصل دوم بازی مرکب

نتفلیکس به تازگی اقدام به پخش فصل جدید سریال اسکویید گیم (بازی مرکب) زده است. رکوردشکنی فصل اول این سریال در گذشته نزدیک، چندان جای تعجب نداشت که ببینیم برند‌های مختلف مشتاقانه از این فرصت عالی برای موج سواری استفاده می‌کنند.

آغاز کمپین محیطی مایع لباسشویی سرکه دوسی/کپی یا خلاقیت؟

برند دوسی اخیراً با بیلبوردهای تبلیغاتی خود در سطح شهر، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

هشتگ؛ جستجوی ساده و سریع تراکنش‌ها در اپلیکیشن بلو

بلوبانک سامان با اضافه کردن یک محصول جدید به اپلیکیشن خود مسیر گشتن و جستجو کردن میان تراکنش‌های کاربران را هموار کرده است. با قابلیت «هشتگ» کاربران می‌توانند هم در جستجو در فهرست تراکنش‌ها و هم در بخش مدیریت مالی دسترسی آسان‌تری به تراکنش‌های مختلف خود داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا