خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

بزرگ‌ترین ورزشکاران جهان روی تختخواب‌های مقوایی می‌خوابند، شما چطور؟

با وجود همه‌ی حرف و حدیث‌های مطرح‌شده و این که تختخواب‌های دهکده‌ی المپیک به عمد جوری طراحی شده که ورزشکارها نتوانند جز خوابیدن، دست به کار دیگری روی آن بزنند، عده‌ای می‌گویند استفاده از این تخت‌ها دلایل زیست‌محیطی دارد. تخت‌های این دوره از المپیک شبیه تخت‌هایی است که برند ژاپنی Airweave در سال ۲۰۲۱ در المپیک توکیو طراحی کرده بود و در ویدئویی رسمی توضیح داده شده که این تخت‌ها ۱۰۰ درصد در فرانسه تولید شده و بعد از بازی‌ها در همین کشور بازیافت خواهد شد و کاملاً سازگار با محیط زیست است.

قیف بازاریابی؛ مسیر خرید مشتری

قیف بازاریابی (Marketing Funnel) به مجموعه مراحلی گفته می‌شود که مخاطبان آنها را پشت سر می‌گذارند و از مشتری احتمالی به مشتری بالفعل تبدیل می‌شوند.

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ زپ؛ ارسال بیش از ۱۴ میلیون سفارش

استارتاپ لجستیک «زپ» گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. زپ در این گزارش بیان کرده که بیش از ۱۴ میلیون سفارش را در سال ۱۴۰۲ ارسال کرده و ۱۲ هزار پیک با آن همکاری می‌کنند.

بیشترین تبلیغات تلویزیونی شامپو در زمستان ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شده است

حدود ۹۹۰ تبلیغ تلویزیونی در مدت زمان حدود ۵۱ هزار ثانیه برای محصول شامپو در زمستان ۱۴۰۲ منتشر شده است. همچنین در زمستان ۱۴۰۲ برندهای فعال در تبلیغات تلویزیونی محصول شامپو به ترتیب برندهای ماه سو، گلرنگ، اکتیو و پرژک بوده‌اند.

رنگ‌های تابستانی برای راه اندازی یک کمپین جذاب

فصل جدید با خود ترند‌های رنگی جدید آورد. با استفاده از این رنگ‌های و لحن‌های مد روز تابستانی، توجه مخاطبان را به سوی خود جلب و داستان سرایی موفقی را تجربه کنید.

چند دلیل برای اینکه چرا دانش‌آموزان باید کاربر «فیلیمومدرسه» باشند؟

نزدیک به پنج سال از آغاز به کار این پلتفرم کمک آموزشی می‌گذرد و هر روز قابلیت‌های آن در حال به روز رسانی و بهتر شدن هستند. «فیلیمومدرسه» به مناسبت تابستان بیش از ۳۰ کلاس مهارتی جذاب تدارک دیده است.

آیکیا: ساخته شده تا به راحتی جابجا شود

آپارتمان‌های شهر مونترآل معروفند که اصول تقسیم بندی فضای خانه در فرآیند ساخت آن ها خوب رعایت نشده اند. همین موضوع جابجایی را در این شهر نسبت به سایر شهر‌ها چالش برانگیز تر کرده است. هیچ چیز نا امید کننده تر از این نیست که نتوانید مبلتان را جابجا کنید. این کمپین تبلیغاتی حرفه ای را آژانس تبلیغاتی «Rethink» ساخته و پرداخته کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا