ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
بازی ساخت و ساز جدید لگو دل میرباید
همکاری نوآورانه لگو و نینتندو، در اکتبر ۲۰۲۵ به یک پدیده درخشان تبدیل خواهد شد. این پروژه هیجانانگیز به علاقهمندان امکان میدهد تا ماکتی از کنسول بازی نوستالژیک Game Boy را با قطعات لگو بسازند.
نسپرسو: جورج کلونی با الهام از آگاتا کریستی کارآگاه میشود
برند نسپرسو بار دیگر با جورج کلونی در قالب یک آگهی تبلیغاتی با تم کارآگاهی همکاری کرده است.
حاصل مشارکت با آژانس ارتباطات جهانی «Citizen Relations»، حضور درخشان کارآگاه جورج و انجام ماموریت کشف سارقان کپسولهای قهوه نسپرسوی گمشده و رساندن آنها به دست ورثه خواهد بود.
«تومن» از سرویس بانکداری شرکتی رونمایی کرد
شرکت تومن از محصول جدید خود، «بانکداری شرکتی»، رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی «تومن» این سرویس با هدف ارائه خدمات بانکی و مدیریت مالی به کسبوکارها و شرکتهای بزرگ طراحی شده است.
حضور پوزیترون در دومین نمایشگاه تخصصی ساعت برج میلاد
دومین نمایشگاه تخصصی ساعت برج میلاد، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت ساعت در ایران، با حضور برندهای معتبر برگزار شد. در این میان، پوزیترون، نماینده رسمی کاسیو در ایران، توجه بسیاری از علاقهمندان و فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.
لوتی، چتبات هوش مصنوعی ماموت کانکت رونمایی شد
ماموت کانکت در ششمین نمایشگاه خودروی تهران از چتبات هوش مصنوعی خود با نام “لوتی” رونمایی کرد. این دستیار هوشمند برای تسهیل مدیریت دادههای پیچیده ناوگان طراحی شده و تجربهای راحتتر برای کاربران سامانه مدیریت ناوگان ماموت کانکت فراهم میآورد.
داریا از محصول جدید خود در میدان تایمز نیویورک رونمایی کرد
برند ایرانی «داریا» با رونمایی از محصول جدید خود با نام bond II در میدان تایمز نیویورک، حضوری جهانی را رقم زد. این نخستینبار است که یک برند ایرانی در حوزه فناوری در چنین مقیاسی بینالمللی معرفی میشود.
فراتر از یک بانک/نگاهی به قابلیتهای کاربردی اپلیکیشن بلوبانک سامان
بلو با توجه به جزئیات در اپلیکیشن خود تجربهای متفاوت از بانکداری دیجیتال را به کاربران خود ارائه میدهد. طراحی و امکانات نوآورانهای که در اپلیکیشن بلو وجود دارد انجام خدمات مالی را ساده، سریع و هوشمند میکند.
ثبت رکورد بیش از نیم میلیون کاربر فعال در اسنپپرو
اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، در بهمن ۱۴۰۳، با گذشت یک سال از آغاز فعالیتش، به رکورد ۶۲۵ هزار کاربر فعال دست پیدا کرد. سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ امکانی است برای استفاده از تخفیفهای ویژه در سه سرویس خودرو، غذا و سوپرمارکت تحویل فوری که کاربران میتوانند با خرید طرح اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه آن در هزینههای روزمره خریدشان از خدمات اسنپ صرفهجویی کنند.
راهکاری هوشمندانه برای معرفی محصولات جدید سوپرمارکتی به مخاطبان
ارسال نمونه رایگان از یک محصول یا کالا برای کاربر بالقوه، از گذشته روش مرسوم تولیدکنندگان برای معرفی محصول خود به مشتریان بوده است. پلتفرمهای خرید آنلاین مثل اسنپمارکت با ایجاد یک مکانیزم ساده برای توزیع این نمونهها بین کاربران هدف، سرویسی به نام سمپلینگ را برای تولیدکنندگان فراهم کردهاند.
تحلیل ویژگیهای کارتهای هدیه آواکتان بیزینس/نقش کارتهای هدیه آواکتان در بهبود رفاه سازمانی
آواکتان بیزینس واحد فروش سازمانی هلدینگ آواکتان است که در گذشته به نام واحد B2B فعالیت میکرد اما با بزرگشدن فعالیتها و گستردهشدن حوزه کاری به عنوان آواکتان بیزینس خودش را معرفی کرد. هماکنون هر خدماتی که گروهها، مجموعهها و سازمانهای بیرونی نیاز داشته باشند، مذاکراتش از طریق آواکتان بیزینس انجام میگیرد.
چرا بازاریابی یکی از بالاترین نرخهای ناپایداری نیروی کار را دارد؟/ مارکتینگ و سندروم پای بیقرار!
اگر در حوزهی مارکتینگ فعالیت میکنید، احتمالاً در سالهای اخیر متوجه آمار بالای جابهجایی اعضای تیم مارکتینگ و بهویژه مدیران مارکتینگ در شرکتهای ایرانی شدهاید.
دیزنی با هوش مصنوعی تبلیغات را هوشمندانه تر میکند
دیزنی برای بیش از یک دهه در زمینه یادگیری ماشینی و طبقه بندی مخاطبان بر اساس هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده و حالا از آن جهت تثبیت جایگاه خود به عنوان یک بازیگر بزرگ در صنعت تفریح و سرگرمی بهره میبرد.