خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

چالش‌های مارکتینگ در صنعت ساختمان ایران/ گفت‌وگو با دکتر امیرحسین مظاهری، موسس کنسرسیوم صنعت ساختمان و غذای ایران

مارکتینگ اساس هر تجارت است و شرک‌ها بدون در نظر گرفتن آن نمی‌توانند به‌درستی فعالیت کنند. عدم شناخت بازار و انجام ندادن تحقیقات بازار، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صنعت ساختمان بوده است. در گفت‌وگویی با دکتر امیرحسین مظاهری، موسس کنسرسیوم صنعت ساختمان و غذای ایران، به بررسی چالش‌های مارکتینگ در این صنعت پرداخته‌ایم. این گفت‌وگو را می‌توانید در ویدیوی مرتبط مشاهده کنید.

نقش مارکتینگ در تحول صنعت ساختمان ایران/گفت‌وگو با محمدرضا علوی، عضو هیئت مدیره دانا ملک

صنعت ساختمان در ایران به‌طور سنتی و در تمامی ابعاد فعالیت می‌کند. به‌جز بخش کوچکی از فعالان این صنعت، بیشتر بازیگران این حوزه از موضوعات مرتبط با مارکتینگ فاصله دارند. در گفت‌وگویی با محمدرضا علوی، عضو هیئت مدیره شرکت دانا ملک، به بررسی نقش و اهمیت مارکتینگ در صنعت ساختمان پرداخته‌ایم. این گفت‌وگو را می‌توانید در ویدیوی مرتبط مشاهده کنید.

رونمایی از آثار هنری ۱۴۰۴ توسط گروه dnaunion

گروه dnaunion   در مراسمی رسمی از آثار هنری ۱۴۰۴ رونمایی کرد. این آثار که با رویکردی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی طراحی و اجرا شده‌اند، جلوه‌ای از نگاه خلاقانه و هنرمندانه کیمیا رهگذار، عکاس نام‌آشنا، هستند.

هفتمین دورهمی «خشت» برگزار شد

هفتمین دورهمی «خشت» با طرحی از سوی گروه dnaunion و با هدف ایجاد ارتباط میان تأمین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران صنعت ساخت‌وساز، همچنین شناسایی نیازهای خریداران و سرمایه‌گذاران، برگزار شد. این رویداد به همت «کانون دورهمی‌های ایران»، «مؤسسه حقوقی معامله امن» و «آژانس ۱۰۰۱ برندینگ» به اجرا درآمد.

کمپین جدید پاکشوما اکران شد

فاز نهایی کمپین پاکشوما در سال ۱۴۰۳ با رونمایی از هویت بصری جدید این برند به پایان رسید
در بخش رسانه این کمپین آژانس خانه مدیا همراه پاکشوما بوده است.

فاز جدیدی از کمپین همراه اول رونمایی شد /هیچ‌کس تنها نیست

همراه اول در کمپین جدید خود، که پس از رونمایی از هویت بصری و لوگوی تازه‌اش اکران کرده، علاوه بر اعلام بازگشت به شعار قدرتمند خود، تغییرات دیگر را نیز به نمایش گذاشته است. در آرت‌ورک‌ها، شعار به‌صورت جداگانه در سمت راست تصویر قرار گرفته و در سمت چپ، ساین جدید در لایف‌استایل‌های مختلف دیده می‌شود.

بانی مد ۱۰ ساله شد/ نگاهی به دستاوردها و آینده‌ بزرگترین فروشگاه اینترنتی حوزه مد و استایل در ایران

نشست خبری ده سالگی مرکز خرید آنلاین بانی مد، روز ۹ اسفند ماه برگزار شد. این رویداد با حضور اصحاب رسانه، مدیران ارشد بانی مد، و نمایندگان شرکت‌هایی چون آواکتان، مدیران برندهای پوشاک مشهور کشور و همچنین سایر فعالین اکوسیستم استارتاپی برگزار شد. سخنرانان در این رویداد به بررسی دستاوردها، چالش‌ها، و چشم‌انداز این پلتفرم در صنعت تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی آنلاین فشن ایران پرداختند.

نقش‌آفرینی مبین‌نت در حوزه مسئولیت اجتماعی با شعار رویش در مسیر سبز آموزش

در بخشی از مراسم جشن ۱۶ سالگی شرکت ارتباطات مبین‌نت گزارشی از عملکرد حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت در همکاری با موسسه نیکوکاری بنیاد دانش ارائه شد.

در شرایط سخت چگونه حال کارمندان را خوب کنیم؟

یک فرد به طور متوسط ۹۰ هزار ساعت معادل یک سوم از عمر خود را در محل کار می‌گذراند. همین موضوع اهمیت تلاش برای خوب کردن حال کارمندان را به وضوح نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا