خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

مارکتینگ در ۱۴۰۴؛ رقابت، نوآوری، فرصت‌ها و چالش‌های کلیدی

فضای بازاریابی ایران در سال ۱۴۰۴ تحت تأثیر چندین عامل کلیدی قرار خواهد گرفت. در این راستا، گفت‌وگویی با پرستو رستمی، مدیرعامل آژانس ادوان، انجام شده و مهم‌ترین تحولات پیش‌رو بررسی شده است.

چالش‌های مارکتینگ در سال ۱۴۰۴ و راهکارهای «پاکبان» برای عبور از آن‌ها

در گفتگویی با رضا رحمانی‌نیا، معاونت بازاریابی و فروش گروه صنایع غذایی پاکبان، به بررسی مهم‌ترین دستاوردهای صنایع غذایی پاکبان  در سال ۱۴۰۳ در حوزه مارکتینگ پرداخته‌ایم. در ادامه، از رحمانی‌نیا درباره روند اتفاقات در سال گذشته و بزرگ‌ترین چالش‌های سال آینده پرسیده‌ایم که در این مصاحبه می‌خوانید.

«آروا» در سالی که گذشت و سالی که می‌آید

در گفتگویی با محمدامین مصلائی پوریزدی، رئیس هیأت‌مدیره آروا، عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ بررسی شد و برنامه‌های آن برای سال ۱۴۰۴ مورد بحث قرار گرفت.

سفر به سال ۱۴۰۴: از چالش‌ها تا فرصت‌ها در دنیای مارکتینگ

سال ۱۴۰۴ در حالی آغاز می‌شود که صنایع مختلف، از جمله صنعت تبلیغات، با چالش‌های متعددی همچون مشکلات نقدینگی، افزایش نرخ ارز، کاهش قدرت خرید مردم و تغییرات در الگوهای مصرف مواجه هستند. اما در کنار این چالش‌ها، فرصت‌هایی نیز برای برندها و فعالان بازار وجود دارد که می‌توانند با استراتژی‌های هوشمندانه از آن بهره ببرند. دکتر محمد موسوی، مدیرعامل آژانس ارتباط تصویر اشاره، در گفتگویی با ام بی ای نیوز به مهم‌ترین چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی مارکتینگ در سال ۱۴۰۴ پرداخته است.

مسیر مارکتینگ در سیلانه سبز؛ از رشد در ۱۴۰۳ تا چالش‌های ۱۴۰۴

در گفتگویی با سالار اسکندری مدیرمارکتینگ سیلانه سبز به بررسی مهم‌ترین دستاوردهای سیلانه سبز  در سال ۱۴۰۳ در حوزه مارکتینگ پرداخته‌ایم. در ادامه، از اسکندری درباره روند اتفاقات در سال گذشته و بزرگ‌ترین چالش‌های سال آینده پرسیده‌ایم که در این مصاحبه می‌خوانید.

استراتژی‌های مارکتینگ بلوبانک در ۱۴۰۳ و چشم‌انداز ۱۴۰۴

در گفتگویی با محمد شیخ سفلی، مدیر مارکتینگ بلوبانک، به بررسی مهم‌ترین اقدامات بلوبانک در سال ۱۴۰۳ و پیش‌بینی فضای مارکتینگ ایران در سال ۱۴۰۴ پرداخته‌ایم. شیخ سفلی با تمرکز بر استراتژی فعال‌سازی کاربران، چالش‌ها و روندهای آتی فضای مارکتینگ را مورد تحلیل قرار می‌دهد و تأثیر شرایط اقتصادی و سیاسی بر جذب و نگهداشت کاربران را بررسی می‌کند. همچنین، مدیرمارکتینگ بلوبانک از گرایش به سمت مدل‌های پرفورمنسی و استفاده از ریتیل مدیا به‌عنوان ابزارهای کلیدی در این راستا سخن می‌گوید.

کیلوس در سال ۱۴۰۳: از ری‌لانچ ماتادور تا پیش‌بینی روندهای بازاریابی ۱۴۰۴

در سال ۱۴۰۳، برند مجتمع صنایع غذایی کیلوس با تمرکز بر توسعه و به‌روزرسانی محصولات خود، گام‌های مهمی در حوزه بازاریابی و فروش برداشت. امیرعلی دهقان، مدیر بازاریابی و فروش کیلوس، تأکید دارد که ری‌لانچ برند ماتادور با هویتی نوین و بسته‌بندی جدید، افزایش نقاط فروش و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، از جمله استراتژی‌هایی بودند که به رشد و گسترش این برند کمک کردند. او در این گفت‌وگو به بررسی مهم‌ترین اقدامات سال جاری، روندهای پیش روی بازار در سال ۱۴۰۴ و چالش‌های بازاریابی در شرایط تورمی پرداخته است.

مارکتینگ ۱۴۰۴: وقتی تبلیغات دیگر کافی نیست، برندها چگونه دوام می‌آورند؟

با توجه به شرایط اقتصادی، مارکتینگ در ایران مسیر متفاوتی را در سال ۱۴۰۴ طی خواهد کرد. برندها دیگر نمی‌توانند صرفاً با تبلیغات، تقاضا در بازار را افزایش دهند و تمرکز اصلی بر تولید، توزیع و فروش مستقیم خواهد بود. در این گفتگو، مهدی هاتفی، مدیرعامل آژانس خانه مدیا، به روندها و چالش‌های پیش روی مارکتینگ در سال ۱۴۰۴ می‌پردازد.

مارکتینگ در سال ۱۴۰۴: عبور از چالش‌ها، بهره‌گیری از فرصت‌ها

در گفت‌وگو با امید هاشمپور، مدیرعامل آژانس ۱۰۰۱ برندینگ، به تحلیل وضعیت مارکتینگ در ایران در سال ۱۴۰۴ پرداخته‌ایم. او با اشاره به چالش‌های پیش رو، روندهای تأثیرگذار و راهکارهای عبور از موانع، چشم‌انداز این حوزه را ترسیم کرده است.

سال ۱۴۰۴؛ بازاریابی زیر سایه نوسانات

در سالی که چشم‌انداز اقتصادی آن با نوسانات ارزی، کاهش قدرت خرید و فشارهای تورمی همراه است، بسیاری از شرکت‌ها نخستین گزینه صرفه‌جویی را کاهش بودجه بازاریابی می‌دانند. اما رویا طبیبی، مدیرعامل آژانس ماگنولیا، / مارکتینگ را نه یک هزینه، بلکه ابزاری برای عبور از بحران و خلق فرصت می‌داند. او بر ضرورت پرهیز از بازاریابی واکنشی تأکید دارد و بر این باور است که تنها برندهایی در سال ۱۴۰۴ موفق خواهند بود که با شناخت عمیق مخاطب، استفاده هوشمندانه از تکنولوژی و رویکردی خلاق، مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند. در ادامه گفت‌وگویی با رویا طبیبی، مدیرعامل آژانس ماگنولیا را درباره تحولات پیش رو می‌خوانید.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا