خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

همراهی نوروزی خانومی با زنان در کمپین «زنان در آینه»

نوروز امسال، برند «خانومی» با اجرای کمپینی تحت عنوان «زنان در آینه»، همراهی متفاوتی را با زنان تجربه کرد. در جریان این کمپین، آینه‌هایی در برخی مراکز خرید با جملاتی الهام‌بخش مزین شدند؛ جملاتی مانند: «زنان از آنچه در آینه می‌بینند، قوی‌ترند»، «مصمم‌ترند» و «توانمندترند».

آمازون به رقابت با استارلینک می‌رود

آمازون به‌زودی اولین گروه از ماهواره‌های پروژه کوئیپر را در رقابت با استارلینک اسپیس‌ایکس پرتاب خواهد کرد. این شرکت قصد دارد با پرتاب ۳۲۰۰ ماهواره به مدار پایین زمین، اینترنت پرسرعت را تا پایان سال جاری به مخاطبانش عرضه کند.

اسنپ «گریس کائو» را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرد

اسنپ «گریس کائو» را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرد. کائو که پیش از این در اسپاتیفای، اینستاگرام، پاندورا و یاهو فعالیت داشته، اولین CMO اسنپ از زمان خروج «کنی میچل» دو سال پیش است.

سفر نوروزی مالت ایچ به جزیره قشم

در نوروز ۱۴۰۴، برند مالت ایچ با همراهی جمعی از مخاطبان خود، سفری به جزیره قشم داشت. این سفر با هدف ایجاد فضایی متفاوت و تجربه‌ای تازه، در قالب یک سفر دریایی بر روی لنج تفریحی و بازدید از جنگل‌های حرا انجام شد.

آیا کار در صنایع مختلف، مارکترها را حرفه‌ای‌تر می‌کند؟

برخی معتقدند که جابجایی مارکترها در صنایع مختلف می‌تواند کارایی آنها را کاهش دهد، اما لوئیز فرنچ، مدیر بازاریابی اروپا در شرکت ولوو کارز، دیدگاه متفاوتی دارد.

خلاقیت ماگنولیا در مدار تکنولوژی قرار گرفت

ماگنولیا با مسیریابی دقیق و هدفمند، وارد مدار همکاری با برند جهانی سامسونگ شد تا فصلی تازه از هم‌افزایی، خلاقیت و نوآوری را آغازکند.

صادرات لبنیات ۴۳ درصد افزایش یافت

صادرات لبنیات ایران در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی ۴۳ درصد و از نظر وزنی ۱۹ درصد افزایش یافته است؛ این رشد همزمان با افزایش قیمت جهانی شیر خشک رخ داده.

کارت‌های بانک ملت در خودپردازهای روسیه فعال شدند

مدیرعامل به‌پرداخت ملت اعلام کرد دارندگان کارت‌های بانک ملت اکنون می‌توانند از خودپردازهای روسیه خدمات دریافت کنند. این اقدام پس از اتمام فاز پایلوت اتصال به شبکه پرداخت «میر» روسیه انجام شده است.

رونمایی نوشیدنی ورزشی BODYARMOR از هویت بصری جدیدش

نوشیدنی ورزشی BODYARMOR با رونمایی از هویت بصری جدید خود – شامل لوگوتایپ تازه، بسته‌بندی جسورانه و اولین آیکون برند – بزرگ‌ترین کمپین ملی‌اش را با عنوان «بهتر انتخاب کن» آغاز کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا