خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

ورود رسمی هلدینگ طبیعت ماکان به عرصه نمایش خانگی با پلتفرم «استارنت»

پلتفرم شبکه نمایش خانگی «استارنت» با مدیریت برادران آقاگلیان و به همت گروه رسانه‌ای نیک‌اندیش، بازوی رسانه‌ای هلدینگ طبیعت ماکان، فعالیت خود را آغاز کرد.

هلدینگ مکس سهام بنیان‌گذار اولیه دکترتو را خریداری کرد

در راستای گسترش فعالیت در حوزه سلامت دیجیتال، مکس هلدینگ بخش قابل‌توجهی از سهام یکی از بنیان‌گذاران اولیه پلتفرم «دکترِتو» را خریداری کرد. این اقدام بخشی از استراتژی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های تحول‌آفرین سلامت عنوان شده است.

گزارش حضور در نمایشگاه بین‌المللی بیوتی و‌کلین ۱۴۰۴

شرکت پارس صدرا و سایاطب مانا با هدف معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهای خود در حوزه مراقبت از پوست و مو، در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و‌کلین که در تاریخ ۲۱ تا۲۴ فروردین ماه برگزار شد، حضور مؤثر و پررنگی داشت.

آفرودبازی با پاکشوما!

پاکشوما در آخرین کمپین خود با جایزه‌ای خاص و هیجان‌انگیز برای ماجراجویان و عاشقان طبیعت، از مشتریان وفادارش تقدیر کرد.

نخستین کمپین محیطی راسل هابز با کتری غول‌پیکر در قلب لندن

برند بریتانیایی راسل هابز با نصب یک کتری غول‌پیکر سه‌بعدی در مرکز خرید وست‌فیلد وایته‌سیتی لندن، از محصول جدید خود با نام «کتری آرامش» رونمایی کرد.

کمپین «تفکر تازه» از Genesis؛ بدون گذشته، بدون محدودیت

کمپین جدید «تفکر تازه» از برند جنسیس (Genesis) با رویکردی متفاوت منتشر شده است. این کمپین بر این نکته تأکید دارد که جنسیس نه گذشته‌ای طولانی دارد، نه تاریخچه‌ای پرزرق‌وبرق و نه وابسته به تفکرات کهنه است؛ و همین را بزرگ‌ترین مزیت خود می‌داند.

میهن از بستنی «پریما دبی چاکلت» رونمایی کرد

شرکت میهن از بستنی جدید خود با نام «پریما دبی چاکلت» رونمایی کرد. این محصول ترکیبی از دو طعم پرطرفدار، یعنی شکلات دبی و بستنی پریما است که برای نخستین‌بار در بازار ایران عرضه می‌شود.

تورم خوراکی‌ها از مرز ۴۲ درصد گذشت؛ سیب‌زمینی و لوبیا چیتی در صدر گرانی

مرکز آمار ایران نرخ تورم عمومی کشور را در فروردین امسال ۳۸.۹ درصد اعلام کرده، اما تورم خوراکی‌ها با رقم ۴۲.۷ درصد بالاتر از میانگین بوده است.

«نستله واترز» کسب‌وکار آب خود در ایران را به «یاس پلاست» واگذار کرد

با اعلام نستله واترز، تجارت آب نستله در ایران به شرکت باسابقه و معتبر «یاس پلاست شمال» واگذار شد.

آچاره بیش‌از ۲۷۰هزار متخصص و ۳میلیون خانوار مشتری دارد

در این مراسم حامد تاج‌الدین، هم‌بنیان‌گذار آچاره او با اشاره به وسعت فعالیت این پلتفرم گفت: «امروز در آچاره بیش از ۲۷۰ هزار متخصص و ۳ میلیون مشتری حضور دارند و ما توانستیم نقش بزرگی در این شبکه‌سازی ایفا کنیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا