خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

سامانه جامع تبلیغات کشور رونمایی شد

آیین رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور با حضور فرشاد مهدی پور و جمعی از فعالان حوزه تبلیغات و مدیران کانون‌های تبلیغاتی مستقر در شهر تهران طی آئینی برگزار شد.

صندلی لیو، انتخابی هوشمندانه برای سلامت کارمندان

یک صندلی جدید روانه بازار مبلمان ایران شد. مجموعه تولیدی لیو با رونمایی از صندلی اداری X80، قدمی دیگر به سمت نوآوری برداشت. صندلی جدید لیو با طراحی ارگونومیک و منحصربه فرد، تجربه جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت.

۲۰۰ هزار تبلیغ تلویزیونی آبمیوه در زمستان ۱۴۰۲ پخش شد

بررسی‌ emrc نشان می‌دهد، ۲۰۰هزار آگهی در ۵میلیون ثانیه در زمستان ۱۴۰۲ پخش شده  است. همچنین در این بررسی مشخص شد؛ در زمستان ۱۴۰۲، ۱۹ درصد از تبلیغات و ۱۶ درصد از مدت زمان پخش تبلیغات تلویزیونی به صنعت مواد غذایی و نوشیدنی‌ها تعلق داشته است. ۲۴ درصد هزینه کل تبلیغات نیز مرتبط با صنعت مواد غذایی و نوشیدنی است.

گزارش جامع موبایل مارکتینگ ایران

یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد تعداد کل تقلب شمرده‌ شده در سال گذشته بیش از یک میلیون نصب تقلبی و میانگین نرخ تقلب در ایران ۵ درصد بوده است. بیشترین نرخ تقلب در سال ۱۴۰۲ در دسته «خرید» بوده و رایج‌ترین نوع تقلب Click Injection بوده است. نتایج این گزارش همچنین نشان می‌دهد که با تشخیص تقلب برای کسب‌وکارها بیش از ۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی ایجاد شده است.

خط تولید جدید برند «هوم لایف» و ژل ظرفشویی «ساینا» افتتاح شد

خط تولید جدید برند «هوم لایف» و ژل ظرفشویی «ساینا» توسط مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، بهروز مرادی و مدیران دیگر افتتاح شد.

«خانه مدیا» یکی از قطب‌های مهم تبلیغات محیطی در شهرستان است

خانه مدیا با بهره گرفتن از دانش حرفه‌ای خود و با استفاده از جدید‌ترین روش‌های برنامه‌ریزی در زمینه‌ی تبلیغات و رسانه، خدمات تبلیغاتی را با کم‌ترین هزینه و بالاترین میزان تاثیرگذاری متناسب با کسب و کار، بودجه و هدف مشتریان، ارائه می‌دهد. سابقه و تجربه برگزاری کمپین‌های موفق این شرکت سبب شده است که بسیاری از برندهای معتبر، به منظور همکاری، از این شرکت رسانه‌ای در پیچ‌ها دعوت بعمل بیاورند.

میکروبلاگینگ چیست؟

میکروبلاگینگ ترکیب بلاگ‌نویسی و پیام‌های لحظه‌ای‌ست که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های کوتاهی منتشر کنند و با مخاطبان‌شان به اشتراک بگذارند.

برندهای دنیا چطور جهانی می‌شوند؟

ورود به بازارهای جهانی، صادرات و بازاریابی محصولات و خدمات در کشورهای دیگر، چالش بزرگی برای برندهاست و قوانین خاص خود را دارد. با تمام سختی‌هایی که وجود دارد، نام برندهای بزرگی به عنوان برندهای موفق در این زمینه دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا