گزارش

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

رویداد تامین مالی پلتفرم‌های آنلاین «نبض توسعه» برگزار شد

رویداد تامین مالی پلتفرم‌های آنلاین «نبض توسعه»، با حضور مدیران ارشد کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال، مدیران بانکی و دولتی، سرمایه‌گذاران و اصحاب رسانه، روز سه‌شنبه ۶ خرداد، در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی، برگزار شد.

برندسازی برچسب‌های خصوصی: فراتر از گزینه‌های اقتصادی

برچسب‌های خصوصی (Private Labels یا PLها) که با عناوینی همچون برندهای فروشگاهی، برندهای اختصاصی یا برندهای متعلق به خرده‌فروشان نیز شناخته می‌شوند، چندین دهه است که در اغلب بازارهای کالاهای مصرفی بسته‌بندی‌شده حضور دارند.

نگاهی به ظرفیت تولید، صادرات و استانداردهای بین‌المللی در برند «میوا»

در سال‌های اخیر، صنعت آب معدنی در ایران رشدی نسبی را تجربه کرده، اما همچنان با چالش‌هایی در زمینه زیرساخت، مصرف داخلی و صادرات مواجه است.

آغاز انتشار دومین فصل «جعبه سیاه»/ پادکست «جعبه سیاه»، راهنمای محصولات فرهنگی و هنری

«جعبه‌سیاه» پادکستی است برای معرفی و بررسی متن و حاشیه‌‌های محصولات دنیای فرهنگ و هنر؛ از فیلم‌ و سریال و کتاب تا پادکست‌، موسیقی و هنرهای تجسمی‌‌.

چگونه رنگ‌های زنده و شفاف رفتار مصرف‌کننده را تحت تأثیر قرار می‌دهند?

برای مارکترها، استفاده از رنگ‌های جذاب و پررنگ ابزاری استراتژیک برای جلب توجه در قفسه‌های شلوغ فروشگاه‌ها محسوب می‌شود.

همکاری علی‌بابا و دانشگاه تهران در راستای توسعه دانش‌محور گردشگری

تفاهم‌نامه‌ همکاری میان گروه علی‌بابا و دانشکده گردشگری دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به امضا رسید. هدف از این همکاری مشترک، پیوند میان صنعت و دانشگاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی دو طرف برای توسعه صنعت گردشگری کشور عنوان شده است.

سخنرانی فرزاد رحمانی در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر/ مسیر شغلی همانند ماراتن است

دومین دوره نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴، با هدف تقویت تعامل دانشگاه و صنعت، در محل این دانشگاه برگزار شد. این رویداد حرفه‌ای با حضور شرکت‌های پیشرو، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و مدیران برجسته حوزه کسب‌وکار، بستر مناسبی برای تبادل تجربیات، شناسایی استعدادهای جوان و گفت‌وگو درباره آینده بازار کار فراهم ساخت.

فروش و مارکتینگ؛ نورچشمی‌ و خار چشم!

اگر تجربه‌ی کار در تیم‌های مارکتینگ سازمان‌های نسبتاً بزرگ را داشته باشید، حتماً حداقل یکی دو باری با اعضای تیم فروش دچار مشکل شده‌اید و در دعواهای سازمانی هم که حلوا خیرات نمی‌کنند! هرچند مارکتینگ و فروش نقش‌های سازمانی مشخصی هستند و وظایف تعریف‌شده‌ای دارند، اما اغلب هم‌پوشانی‌هایی بین این دو نقش اتفاق می‌افتد که دردسرساز می‌شود.

رنو ۵، نسخه ویژه رولان گاروس ۲۰۲۵

رنو برای نخستین‌بار از زمان آغاز همکاری‌اش با رولان گاروس، نسخه‌ای ویژه از Renault 5 را با رنگ‌ها و نشانه‌های این تورنمنت عرضه کرده است. دو نماد فرانسوی، در قالبی سطح‌بالا و منحصربه‌فرد با یکدیگر ترکیب شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا