خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

نگاهی به کمپین نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ

در امتداد روزهای گرم تابستان شاهد کمپینی از نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ هستیم که بیلبوردهای آن در سطح شهرهای ایران به چشم می‌خورد. شرکت عالیفرد (سن ایچ) کمپین تابستانه لیموناد خود را با شعار ” این لیموناد میمونه به یاد” از مردادماه آغاز کرده است. چرایی این کمپین در پی افزایش “آگاهی از محصول” در این روزهای پر حرارت تابستان است.

سهم بالای نود درصدی سینماتیکت از فروش آنلاین سه پردیس پرمخاطب

سه پردیس سینمایی پرفروش تهران در سالی که گذشت، ایران مال و مگامال در غرب تهران و هدیش در شمال شرق پایتخت بود.

دورهمی برندها در کمپین تولد ۱۰سالگی خانومی

در دوره و زمانه‌ای که اغلب برندها در سالگرد شروع فعالیت‌شان به ارائه‌ی تخفیف و اکران بیلبورد بسنده می‌کنند، برند خانومی شیوه‌ای متفاوت را برای برگزاری جشن تولد ۱۰سالگی خود در پیش گرفت و برندهای صنعت زیبایی را به میهمانی ویژه‌ی خود دعوت کرد.

همراه اول ۴۰ درصد از سهام دیجی‌کالا را خرید

گروه همراه اول (شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر حرکت اول) ۴۰ درصد از سهام مربوط به گروه دیجی‌کالا را خریداری کرد و به این ترتیب سرآوا از ترکیب سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا بعد از حدود ۱۳ سال خارج شد.

نشست خبری « اهمیت داده، دانش تحلیل و نقش مراکز آموزشی در ارتقا سطح مارکتینگ» برگزار شد

در آستانه روز خبرنگار، نشست خبری با موضوع « اهمیت داده، دانش تحلیل و نقش مراکز آموزشی در ارتقا سطح مارکتینگ» با میزبانی گروه  dnaunion برگزار شد. dnaunion، نزدیک به ۲۳سال است که در گروه مارکتینگ و تحقیقات بازار، فعالیت گسترده‌ای دارد و به تولیدکنندگان کمک می‌کند، بتوانند نقشه و روند جامعی از وضعیت بازار به دست آورند.

فعالیت‌های ترویج فروش چیست؟ (۱)

محصولات و خدمات خود‌به‌خود فروخته نمی‌شوند و نیازمند راهکارهایی برای ترغیب مشتریان به خریدند که فعالیت‌های ترویج فروش نام دارند.

ارزش پیشنهادی برند چیست؟ (۱)

چرا مشتریان یک برند را انتخاب می‌کنند؟ چه چیز ترغیب‌شان می‌کند که محصول یا خدمت یک شرکت را به صدها نمونه‌ی دیگر ترجیح دهند؟ چه چیز یک شرکت، محصول یا خدماتش را از بقیه متمایز می‌کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا