خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

بن‌مانو از محصول جدید خود در کمپین “یک جرعه هوای خنک” رونمایی کرد

در هفته گذشته طی مراسمی که در کارخانه بن‌مانو با حضور مدیران و اعضای شرکت برگزار شد، از محصول جدیدی به نام “آیس کافی‌میکس” رونمایی شد. مدیرعامل بن‌مانو ” حامد موثق” در مراسم رونمایی از این محصول اعلام کرد: »این محصول با هدف گسترش سبد محصول قهوه‌های فوری “کافی‌میکس” و برآورده کردن خواسته مخاطبان روانه بازار شده است. »

بازاریابی محصولات سلامت و دارویی با تمرکز بر بازاریابی تجاری و بازاریابی علمی

بازاریابی محصولات سلامت و دارویی یکی از چالش‌برانگیزترین و در عین حال سخترین حوزه‌های بازاریابی است. با توجه به رقابت شدید در این بازار و نیاز به رعایت اصول اخلاقی و قانونی، ترید مارکتینگ به عنوان یک استراتژی موثر در این زمینه مطرح می‌شود. این مطلب  به بررسی اهمیت ترید مارکتینگ  مارکتینگ علمی در بازاریابی محصولات سلامت و دارویی و ارائه راهکارهای میدانی برای تحقق اهداف بازاریابی می‌پردازد

گلرنگ، پرژک، شبنم؛ برندهای منتخب بازار شامپو

بررسی بازار نشان می‌دهد که در زمستان ۱۴۰۲؛ سهم نفوذ محصول شامپو ۶۰% بوده است. سهم خرید محصول شامپو از فروشگاه‌های آفلاین ۸۶%  و سهم خرید از فروشگاه‌های آنلاین ۱۴% بوده است. همچنین طبق بررسی شرکت emrc در بازه زمانی مورد بررسی پرفروش‌ترین کانال آنلاین اًکالا و در کانال‌های آفلاین سوپرمارکت‌های محلی هستند.

کمپین مزه‌ی بازیگوشی روزانه

روزانه به تازگی از کمپین جدیدی با عنوان ” مزه‌ی بازیگوشی” رونمایی کرده است. برند روزانه داستان این کمپین را به این شکل روایت می کند: “همه ما یک روی بازیگوش داریم! یک استعداد درونی برای خلق شیطنتهای کوچیک و مزه دادن به لحظه ها!  مثلا یک “موزیک گوش”  می تونه با شیطنت و بازیگوشی با موسیقی به لحظه های خودش و اطرافیانش مزه  بده! یا “مزه گوش” که عاشق بازیگوشی با طعمها و مزه هاست!”

عرضه ۴۱ محصول جدید به بازار شامپو ایران در زمستان ۱۴۰۲

زمستان سال ۱۴۰۲ بازار پرهیاهوی برای محصول شامپو بوده و در این بازه زمانی ۴۱محصول جدید به بازار عرضه شده است. این محصولات جدید با بیشترین حضور مربوط به برندهای ایرکس، لوکس ایپک و مای بوده‌اند. اطلاعات ارائه شده برگرفته از گزارشی است که شرکت emrc از طریق ابزار X*POS تهیه کرده است.

گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی کالا منتشر شد

گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا منتشر شد. در این گزارش از دستاوردهای‌مان در سال گذشته گفته‌ شده  و درباره مشتریان و خریدهای آنها  اطلاعات جامعی مطرح شده است. از کالاهایی که کاربران و مشتریان دیجی‌کالا بیشتر آنها را خریده‌ یا جست‌وجو کرده‌اند، میزان بازدید کاربران از دیجی‌کالا، بخش‌های جدیدی که در پلتفرم دیجی کالا می‌بینید، کالاهایی که سال ۱۴۰۲ با تخفیف فروخته شدند، فعالیت نسل Z در دیجی‌کالا و اشتغالزایی دیجی‌کالا در ۱۷ سال گذشته در این گزارش آمده است.

گزارش سال ۱۴۰۲ جاباما؛ شمار کاربران جاباما سه برابر شد

۱۴۰۲ سال تداوم رشد جاباما در تمام منظرهای کسب‌وکار بود و کاربران جاباما نیز با رشد ۳ برابری به بیش از ۷ میلیون نفر رسیدند.

گفتگو با الناز سخائیان مدیرعامل نستله ایران /نستله در یک نگاه

در گفتگویی صمیمانه با «الناز سخائیان» مدیرعامل نستله ایران نگاهی به فعالیت‌های «نستله در ایران» داشته‌ایم. این گفتگو ملاحظه می‌کنید.

هوش مصنوعی و تغییر در « Adtech»

فناوری تبلیغات(Ad tech) را می‌توان به عنوان چتری از ابزارها و خدمات نرم افزاری توصیف کرد که روند تبلیغات برای یک شرکت را توسعه می‌دهند. به عبارت دقیق‌تر، سیستم عامل‌های فناوری تبلیغات ، مارک تجاری ، هدف گذاری ، تحویل و تجزیه و تحلیل تلاش‌های تبلیغاتی را در یک پلت فرم واحد ادغام می‌کند. فناوری تبلیغات بازاریابی Omnichannel را تسهیل می‌کند. این روند، یک تجربه خرید یکپارچه را از ابتدا تا انتها به کاربر ارائه می‌دهد و هر یک از کانالهای محصول / خدمات با هم کار می‌کنند و صدای واحدی را برای شرکت ایجاد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا