ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
بازار محصولات مراقبت از مو زیر ذره بین emrc
بررسی emrc از بازار مراقبت مو نشان داد که حدود ۸۷ درصد از افراد شامپو خود را از فروشگاههای آفلاین خریداری میکنند و پرفروشترین این فروشگاهها سوپرمارکت های محلی، اتکا و شهروند هستند. همچنین حدود ۸۴ درصد از مصرف کنندگان نرم کننده محصولات خود را از فروشگاههای آفلاین خریداری میکنند. emrc نگاهی دقیق به این بازار داشته که در این ویدیو مشاهده میکنند.
فیلم سینمایی جدید کیلین مورفی با آیفون ۱۵ پرو مکس فیلمبرداری شده است
فیلم ۲۸ سال بعد، که دنباله فیلمهای ۲۸ روز بعد و ۲۸ هفته بعد محسوب میشود، مراحل فیلمبرداری خود را با آیفون ۱۵ پرو مکس به اتمام رسانده است. کیلین مورفی یکی از بازیگران اصلی فیلم ۲۸ سال بعد است.
گروه آرین از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
“گروه آرین، همواره با الهام از چشم انداز آینده برای ساختن امروزی بهتر در تلاش بوده است. ایستادن بر فراز آنچه تاکنون ساخته شده است برای کشف چشماندازهای جدید، قدم گذاردن در مسیرهای نو را ممکن کرده است و هر گام، آینده را تعریف کرده است.
گزارش سال ۱۴۰۲ دیجیاکسپرس منتشر شد
گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی اکسپرس با نام هزار مقصد با حضور مدیران ارشد دیجی کالا و خبرنگاران رونمایی شد. در گزارش سال ۱۴۰۲ آمده، دیجی اکسپرس با پوشش بیش از ۲ هزار شهر و روستا ۹۴درصد سفارشها را در زمان مقرر به دست مشتریها رسانده است.
فاز دیجیتال کمپین بهار الماس اجرایی شد
کمپین بهار الماس در فاز دیجیتال طراحی و اجرا شد. این کمپین با تولید محتوای اینستاگرام بر اساس ایده کمپین، شروع و با چالشهای اینستاگرامی و دعوت به مشارکت مخاطبان ادامه پیدا کرد. در این کمپین اینفلوئنسرهای سرآشپز نقش موثری در ایجاد آگاهی نسبت به محصول و ویژگی اصلی روغن بهار الماس آن بر عهده داشتند.
کمپین پنیر پیتزای کاله با شعار«چه کششی» اجرایی شد/ یک کمپین پُر کشش
پنیر پیتزای کاله به تازگی کمپینی با شعار «چه کششی» را اجرا کرده است. این کمپین با هدف معرفی سبد پنیر پیتزا موزارلا و تاپینگ پیتزا اجرا شده است.
چیتوز فلفلی صابون حمام شما میشود
یک شرکت تولید کننده صابونهای طبیعی و دست ساز موسوم به «دکتر اسکواچ» با همکاری چیتوز این بار تصمیم گرفته تا در روتین حمام شما با مقداری رنگ و نوعی تند و تیزی خاص به شیوه ای تحسین برانگیز اختلال ایجاد کند.
کمپین ماشین بِبَر، با سودش
iBshop با کمپین تبلیغاتی خود با شعار «ماشین بِبَر، با سودش» فرصتی ویژه برای سرمایهگذاری را به مخاطبان خود معرفی کرده است. در این کمپین سرمایهگذاران میتوانند با سرمایهگذاری در iBshop، هم سود سرمایهگذاریشان را دریافت کنند و هم شانس شرکت در قرعهکشی ۳ خودروی پژوی ۲۰۷ و ۱۰۰ صندوق طلا هر یک به ارزش ۲۰ میلیون تومان را داشته باشند. در گفتگویی با میثم خدابخش مدیر مارکتینگ تامین سرمایه تمدن و عضو هیئت مدیره شرکت iBshop به کمپین اخیر این برند پرداختهایم که مشاهده میکنید.
۶۷ درصد ایرانیان معتقدند که زندگیشان تحت تاثیر شبکههای اجتماعی است
۲۷ سپتامبر روز بین المللی دسترسی جهانی به اطلاعات است. به همین منظور انجمن بینالمللی WIN به عنوان بزرگترین انجمن مستقل در زمینه تحقیقات بازار، نتایج نظرسنجی جهانی WIN World Survey درباره جمعآوری دادهها و هوش مصنوعی (AI) را منتشر کرده است. این نظرسنجی، دیدگاههای بیش از ۳۳،۰۰۰ نفر در ۳۹ کشور جهان را بررسی کرده که در ایران توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) انجام شده است.
خمیر دندان جدید colgate خواب را از بدنتان بیرون میکشد
خبر خوش این که دیگر عمر صبحهای خواب آلود به پایان رسید. خمیردندان «Colgate MaxFresh» سرشار از کریستالهای خنک کننده آمده تا خواب را از بدنتان بیرون بکشد.َ