خبر

تجربه‌ی دلنشین برند با حضور ۱۴۰۰ نفر

شرکت “DMN-A Brand Experience Agency” رویداد بزرگی را به مناسبت رونمایی از سری محصولات جدید شرکت پارس حیات کیمیا برگزار کرد. در این رویداد بزرگ، مدیران ارشد پارس حیات کیمیا به همراه کارکنان فعال در این شرکت و همچنین نمایندگان، مدیران بخش­های مختلف و فروشندگان پارس حیات از اقصی نقاط کشور در این مراسم حضور داشتند. مدیران مرکز اصلی پارس حیات از ترکیه و کارکنان پارس حیات و کلیه­ی ذی­نفعان این شرکت از شهرهای مختلف ایران در این رویداد گردهم جمع شدند تا درباره آخرین دستاوردهای برندهای مختلف شرکت پارس حیات و محصولات جدیدی که در قالب برندی صاحب نام به بازار ایران ارائه خواهد شد، تبادل نظر کنند.

آنچه در این مراسم به چشم می­خورد خلق تجربه ­ی برند برای حضار در طول دوره­ی برگزاری مراسم بود. ورودی سالن رویداد با ماکت محصولات و المان‌های مربوط به شرکت پارس حیات برند شده بود. چنین عملکردی باعث شد، هر فردی به محض ورود متوجه ماجرا و جذب ماکت‌ها شود. اکثر حاضران به محض مواجه شدن با المان‌ها و ماکت‌ها شروع به گرفتن عکس سلفی و یادگاری کردند. تمامی حاضران جزیی از شرکت بزرگ پارس حیات بودند و دیدن ماکت‌های بزرگ شده‌ی محصولاتی که هر روز با آن‌ها سروکار دارند، برایشان جالب بود.

علاوه بر ماکت­ها و دکوراسیون جذاب در سالن برگزاری مراسم، فعالیت­های بازی و سرگرمی نیز با توجه به ویژگی­های محصولات و برند برای حضار تدارک شده بود. بازی­های طراحی شده علاوه بر آنکه به نوعی ویژگی­های محصول را برجسته می­کرد به قدری جذاب بود که حضار در زمان استراحت خود با آنها سرگرم بودند و به این صورت DMN توانسته بود تجربه­ی برند دلنشین و جذابی را برای حضار مراسم و ذینفعان شرکت پارس حیات خلق کند.

رویداد مورد نظر از ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار بود. ویژگی‌های که باعث تمایز این رویداد از مابقی رویدادها می‌شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رویداد برگزار شده توسط DMN نظم در اجرا بود. اجرای منظم یک رویداد با حضور بیش از هزار و چهارصد نفر باعث به نتیجه رسیدن اهداف از پیش تعیین شده خواهد شد. اهدافی که زوایایی از آن‌ها را DMN در قالب ویدیوهایی گام به گام به حاضران در رویداد نشان داد. این ویدیوها از بخش‌های جالب رویداد بود. تصاویر و موسیقی انتخاب شده برای این ویدیوها باعث به هیجان آوردن حاضران در رویداد می‌شد. حاضرانی که با توجه به زمان طولانی رویداد سرحال نگه داشتن آن‌ها بسیار پیچیده بود. اما حاضران در رویدادی که یازده ساعت طول کشید تا لحظات پایانی همچنان سرحال بودند و مراسم را همراهی می‌کردند.

بخش دیگری که در این رویداد با بازخورد جالب حاضران رو به رو شد، آزمایش کردن محصولات جدید در مقابل همگان بود. مدیران قبل از این بخش از ویژگی‌ها و مزایای رقابتی محصولات جدید نکاتی را بیان کردند. پس از پایان سخنرانی مدیران، صحنه با آوردن وسایل آزمایشگاهی برای اثبات نکات آماده شد. آزمایش محصولات بطور دقیق توسط کارشناس مربوطه انجام و نتیجه آن به حاضران نشان داده شد. با این آزمایش مشخص شد که محصولات جدید دارای چه ویژگی‌ها و نقاط متمایزی نسبت به محصولات رقبا در بازار هستند.

لازم به ذکر است، این رویداد از بخش‌های جالب دیگری نیز تشکیل شده بود. وجود گروه­های هنری از جمله مواردی است که حضار مراسم را سرگرم کرد و از جمله بخش­های جذاب و دوست داشتنی برای شرکت کنندگان بود. احسان کرمی مجری توانمند کشور اجرای این مراسم را بر عهده داشتند. همچنین در این رویداد بزرگ دو کنسرت از گروه رستاک و بهنام بانی به روی صحنه رفت و برنامه‌های متنوع دیگر از جمله اجرای استند آپ کمدی حسن ریوندی و حضور الهام حمیدی به عنوان سفیر برند از بخش‌های دیگر این رویداد بودند که با بازخوردهای قابل توجه‌ایاز طرف حاضران روبرو شدند و رویداد به یادماندنی را تجربه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا