خبر

تخفیف یک سوم قیمتی آقای فرش

مجموعه ی آقای فرش این روزها کمپینی محیطی با عنوان “به یک سوم قیمت فکر نکن” مبتنی بر ارائه ی تخفیف و برگشت وجه نقد روی فاکتور خرید را اکران کرده است.

فرش از آن دسته کالاهایی است که در خانه های ایرانیان جایگاه خاصی دارد جدا از اینکه از نوع دستبافت و نفیس باشد یا ماشینی، در چیدمان خانه های ایرانی و همچنین در هزینه های مختص خرید لوازم خانگی جایگاه ویژه ای دارد. همین موضوع سبب شده تا در شرایط رکود اقتصادی که این روزها بسیاری از مخاطبان با آن مواجه هستند، همچنان فروش و عرضه ی این کالا و از سویی تبلیغات گسترده مجموعه های عرضه کننده پر رونق تر باشد.

حسین عزیز محمدی، مدیرعامل شرکت مشاور تبلیغات مجموعه ی آقای فرش، ضمن تاکید براین موضوع گفت: کالای فرش نسبت به سایر اقلام روند افزایش قیمت بالایی نداشته و اقبال خرید از سوی مشتریان نسبت به سایر کالاها بیشتر است. البته اینکه فروشگاه ها و مجموعه های بزرگ عرضه کننده انواع تابلو فرش و فرش های ماشینی و دستبافت نیز این روزها در روند رقابت گونه با یکدیگر اقدامات خدماتی و حمایتی نظیر جوایز و تخفیف ها و همچنین ایجاد تسهیلات ایاب و ذهاب و خریدهای آنلاین و حتی امکانات رفاهی داخل فروشگاه را ترتیب داده اند، در این رابطه تاثیر گذار بوده است.

وی در مورد علت انتخاب اساس شعارهای تبلیغاتی مجموعه ی آقای فرش که براساس تخصیص تخفیف ها صورت گرفته است، گفت: هر مجموعه ای برای ترغیب و تشویق مخاطبان خود ابزارهای متعدد و متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهند که می تواند شامل جوایز خاص یا تخفیف هایی قابل ملاحظه ای باشد که در ذهن و نهایتاً در انتخاب و رفتار مشتری که همان خرید است تاثیرگذار باشد.

در این کمپین مدیران مجموعه ی آقای فرش تاکید برارائه ی تخفیف هایی داشتند که مشتری بتوانند روی کاهش هزینه ی خرید خود حساب کند و خرید نماید.

وی میگوید: آقای فرش در کمپین سال گذشته با موضوع ۳۰ درصد تخفیف تبیلغات خود را پوشش داد ولی اکنون موضوع تخفیفات روی فروش محصول به شکل برگشت وجه نقد که در فاکتورها اعمال می شود را مدنظر قرارداده است.

شعار مطرح شده در تبلیغات محیطی مبنی بر اینکه “به یک سوم قیمت فکر نکنید” نگاهی جذابتر با تخفیف حدود ۳۳ درصدی را به مخاطب القاء می کند و درآگهی تلویزیونی این مفهوم باسکانسی که طرح سه چرخه ای که یک چرخ ندارد و همچنین سکانس دیگری که کیکی نمایش داده می شود که یک سوم ندارد و بیانگر همان یک سوم قیمت است پخش شد که هدف نهایتاً جذب مخاطب بود.

وی در رابطه با اینکه اساساً چه سبک از تبلیغات با توجه به رویکرد جایزه محور بودن یا تخفیف محور بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد و آقای فرش بر چه اساس این سبک را انتخاب کرده است، افزود: با توجه به اینکه به تعداد افراد سلایق متعدد و متفاوتی وجود دارد لذا هر دو مورد طرفداران خود را دارد و برخی مخاطبان بر مبنای جوایز برانگیخته می شوند تا از مجموعه ی مورد نظر خود خرید داشته باشند و برای برخی دیگر نیز تخفیف اهمیت تعیین کننده تری دارد و لذا مجموعه ی آقای فرش با انتخاب این روش توانسته گام موثری در جهت جذب گروه های مخاطبان خود موفق باشد و همچنان تقاضای موجود از سوی مشتریان بیانگر جذابیت چنین رویکردی قلمداد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا