خبر

تخیل و سرعت بالای اینترنت پرواز می سازند

خواه دوران جوانی خود را در دنیای بازی های ویدیویی در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی سپری کرده یا اوایل قرن بیست و یکم چنین دورانی را تجربه کرده باشید، نقطه مشترک تمام آن ها این است که شما هرگز با توجه به استاندارد های دنیای مدرن، تصاویری با پیکسل های کمتر را به یاد نمی آورید، در عوض تا حد زیادی به لطف حس کنجکاوی و البته قدرت تخیل خود در بازی غرق می شوید.

یک آگهی تبلیغاتی سینمایی  محصول شرکت خدمات تلفن “Com Hem” و آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi استکهلم به شکلی عالی و تمام عیار ضمن ایجاد شرایط کسب تجربه پرواز، چشم اندازی از تلاش یک پسر جوان برای سفر بر فراز بیابان در یک هواپیمای با کیفیت را خلق می کند.
عبور او از محدودیت ها، ابتدا از طریق دره ها، ابر ها و سپس گذر از لایه های دیگر اتمسفر در یک صحنه خاص، لحظه ای کوتاه از پرواز افسر نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، چاک یگر، بالا تر از سرعت صوت در فیلمی با عنوان “Right Stuff” درباره پرواز “NF-104 Starfighter” او را به تصویر می کشد.

با وجود خروج اجباری و ناگهانی از کابین خلبان، پایان سفر این پسر خوش شانس به اندازه تجربه یگر وحشتناک نیست.
کارگردان این آگهی تبلیغاتی، رون میلتون، با سابقه ساخت آگهی های تبلیغاتی جذاب و خیره کننده برای طیف متنوع مشتریان، از Ikea گرفته تا Carlsberg، از تازه ترین آگهی تبلیغاتی خود نیز محصولی عالی و درجه یک ساخته است: اینترنت با سرعت ۱۲۰۰ مگابیت در ثانیه (سرعت اینترنت آمریکا در بهترین حالت ۷۰ مگابیت در ثانیه است و حتی در جاهایی با خدمات ضعیف حتی به ۲ مگابیت نیز می رسد).

www.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا