خبر

ترکیب سیب زمینی سرخ کرده و موسیقی

مکدونالد با ارائه بهترین سیب زمینی های سرخ کرده در جهان به مشتریان خود توصیف می شود و حالا نوبت به یک تجربه دیجیتال منحصر به فرد رسیده است. هر مصرف کننده می تواند از سیب زمینی های سرخ کرده McFries خود برای دسترسی به موسیقی متناسب با احوالش استفاده کند؛ این اقدام مبتکرانه در مشارکت با Spotify توسعه یافت. پروژه فوق، محصول آژانس های تبلیغاتی DPZ&T برزیل و Leo Burnett کلمبیا، بر روی تنوع تجربه مشتری هنگام رفتن به رستوران ها متمرکز است.

از مشتریان دعوت خواهد شد تا McFries خود را بر روی یک کد ردیابی شده در سینی غذا قرار دهند. به محض تمام شدن سیب زمینی های سرخ کرده، امکان باز کردن نرم افزار Spotify و اسکن کد Spotify موجود در سینی غذا به وجود می آید. پس از هماهنگی محتوا با برنامه، برای کاربران یک پروفایل Spotify به نام «Frieslist»، برای کار با آن ایجاد می شود. در مرحله بعدی، آن ها می توانند کنار لذت بردن از غذا، به آهنگ هایی از playlistهای مختلف و منحصر به فرد مثل «FriTops of The Moment»، «Iʼm Out of Fries» یا «Someone Stole My Fries» نیز گوش دهند.

دست اندرکاران

آژانس تبلیغاتی: DPZ&T برزیل، Leo Burnett کلمبیا

افراد خلاق DPZ&T: رافائل لوکون، توماز دانتاس، گیامپیترو زانون، برونو لاندی، وینیکیوس کوری

تیم رسیدگی به امور مشتریان: دانیل جوتا، ماریانا ماگالهائس، ادواردو برونورو، هرنان گونادو، رافائلا نوس، لوکیا کوره، دنیس فرینولا

تایید مشتری: دن گرنساکف، سانتیاگو بلانکو، الیزابت پورت، گیلهرم کو، دیانا پلائز، آنا ماریا مونتویا، کارولینا مارتینز، جوائو برانکو، مارسلو فروناتو، برونا روچا

تهیه کننده: Oriental Films، Thais Urenha

کارگردانی: دیگو روبینو

تهیه کننده اجرایی: دیگو روبینو

مدیر فیلمبرداری: فدریکو پولری

طراحی صحنه و لباس: کارو دیور

تدوین: خوزه ویتارلا

کار هنری نهایی: Oriental Films

شرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: Oriental Films

تولید طرح های گرافیکی: مارکوس مورا، کریستیانو آراشیرو

تولید کننده صدا: Lucha Libre Audio

تولید موسیقی: پائولینهو کورکیونه

ساخت موسیقی: پائولینهو کورکیونه و اکوییپه لوچا

هماهنگی: دودو میسونو

www.adeevee.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا