خبر

تلاش باربی زیبا برای حفظ محیط زیست

ابتکار عمل باربی وارد مرحله جدیدی شده و به موضوعات مهمی مانند محیط زیست، آموزش و صلح جهانی می‌پردازد. باربی دیگر صرفا نماد زیبایی نبوده بلکه حالا دیگر قصد دارد تا به یک عنصر الهام بخش برای تغییرات مثبت تبدیل شود. کمپین تبلیغاتی جدید باربی، محصول آژانس تبلیغاتی «Boomerang Communication» مراکش، کلیشه‌ها را شکسته و همه مردم را تشویق به مشارکت در زمینه ایجاد تغییرات مثبت در محیط اجتماع می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا