طبق نتایج بهدست آمده توسط شرکت emrc، در بازه زمانی (شهریور- آبان۱۴۰۲)، در میان پاک کنندهها؛ تمیزکنندههای خانگی بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است.
همچنین فروش پاک کنندهها در این بازه زمانی نسبت به دوره دوماهانه گذشته (تیر- شهریور) ۱% کاهش فروش حجمی و ۴% افزایش فروش ریالی داشته است. در بازه زمانی مذکور، پاک کننده های معمولی از لحاظ رایحه و در میان سایز ها، سایز ۱ تا ۲۵/۱ Kg بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده اند.
بیشترین فروش حجمی پاک کنندهها، به ترتیب در شهر تهران، اصفهان و مشهد بوده است.