شرکت پژوهش بازار رسانۀ امروز (emrc) با ارائۀ سه نوع گزارش به SMEها و استارتاپها در تلاش است که آنها را در زمانی کوتاه،با دادههای دقیق و قابل استناد، در جریان اتفاقات بازار و روند تبلیغات قرار دهد. گزارشهای موردنظر توسط تمامی کسبوکارها قابل استفاده هستند؛ اما ازآنجاییکه SMEها پیش از این به دلیل قیمت بالا و زمانبربودن، امکان استفاده از گزارشهای تحقیقات بازار را نداشتند، با استفاده از این خدمت میتوانند فوری و دقیق، بازار را رصد و دربارۀ مخاطبانشان اطلاعات جامعی را به دست بیاوردند. این سه نوع گزارش با نامهای «کابینت»، با هدف جمعآوری اطلاعات خرید خانوار، «مدیا آرشیو» و «اُهم»، با هدف جمعآوری اطلاعات تبلیغات تلویزیونی و محیطی، دادهها را در اختیار کسبوکارها قرار میدهند. گزارشهای موردنظر در بازه سه ماه ارائه و اطلاعات یک رستۀ محصولی در آنها بررسی میشود. زمان جمعآوری، تحلیل و ارائۀ این گزارشها کوتاه بوده و با سرعت بیشتری انجام میشوند؛ همین موضوع، یکی از مزیتهای آنهاست. پیچیدگی مراحل سفارش گزارش و خرید اطلاعات نیز در این گزارشها برطرف شده و کسبوکارها بهراحتی و در زمانی کوتاه میتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. تمامی بخشهای کسبوکارها به دلیل سادهشدن گزارشها میتوانند آنها را سفارش داده و تهیه کنند.emrc در همین راستا و با توجه به نیاز مصرفکنندگان، گزارشهای تلفیقی از این سه نوع خدمت را نیز در اختیار SMEها قرار میدهد. چنین گزارشهایی زوایۀ دید وسیعتری را در اختیار کسبوکارها میگذارد و به بررسی همهجانبۀ مسئلۀ موردنظر آنها منجر میشود. نمونهای از این گزارش با هدف آشنایی بیشتر کسبوکار، بهصورت رایگان منتشر شده و علاقهمندان با حضور در صفحههای لینکدین کابینت، اهم و مدیا آرشیو میتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد